Advertisement

Annons

Det här var snyggt och bra!

Produkter
(logga in för att koppla)

kamelia

Medlem
Skriver inte så ofta i forumen men jag gillar
verkligen det nya med bilder saxade ur ens sortiment
på profilsidan.
Vad jag förstår så verkar bilderna också skifta
emellanåt.
Gillar det hur som helst, tror att det är bra med
förändringar, bara man ger sig tid att smälta dem.
Tummen upp från mig :)
En helt spontan reaktion detta, men jag tror det
blir bra :)

Håller med kul grej. Man får så mycket snabbare en uppfattning om personen nu när man tittar på profilen. Bra att du skrev i forumet för om du inte gjort det vem vet när jag upptäckt nyheten ;-)

Jiiihooo

Va fint de blir! :))
Kanon också att ni tagit bort räknarna!

Skulle önska att ni fixade räknarna under bilderna
också... om man får önska då?
Gillar inte att de finns två räknesätt (till varje bild) för pool och utanför pool... men de är jag de... petnoga som jag är! :))

Men jätteglad för att de blivit så fint är jag!

Jo. Trevligt att se tumnaglar på presentationssidan och himla bra med de nya placeringarna av olika länkar. Och så är jag extra glad för all onödig info som försvann för oinloggade nu:) Toppenbra!
(Kanske törs man hoppas att bara lite till på denna "önskelistan" uppfylls också?)

Trodde först att det en viss typ av medlemmar som hade det så, men nu fick jag syn på att alla har det, fint! :)

Visst är det snyggt, men jag har en invändning.

Som man av oerhörda principer så vill jag ha någon slags hum om kommentarskvoten, och den blev helt plötsligt mycket jobbigare att hålla koll på, även om det går. Inte så att jag är petnoga, men har en bild som jag funderar på att ge kritik till tagits av en person som fått 762 kommentarer och själv inte gett mer än fem så vill jag helt enkelt inte späda på missförhållandet ännu mer. I min mening finns Fotosidan i mycket till för att man i det stora hela skall utbyta kritik, alltså både ge och få, och då underlättar det ju om alla hjälps åt.

Jaja, det finns säkert någon jättebra anledning till att statistiken tagits bort?

Instämmer om nya utseendet på profilsidan,
det blev verkligen snyggt och prydligt.
Kul att det kommer upp lite bilder där också.

Bra jobbat.

Hoppas att starsidan också får en sån fin ansiktslyftning, med mer bilder och mindre text.

Gillar den nya designen och de nya funktionerna... Verkar som våra vänner Mac-ägarna har lite problem dock? Verkar som om fonterna inte presenteras rätt...

På min XP-lappis med firefox funkar allt hitintills perfekt. Snyggt jobbat!

BAW

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar