Annons

20 % rabatt på mediamarkt på allt

Produkter
(logga in för att koppla)

NiklasP

Aktiv medlem
Fick nyss reklamblad från Mediamarkt örebro där har dom 20 % på allt i butiken,

Så kanske bäst o passa o köpa nåt till sig själv


Gäller: 2010-12-25
 
Näe men hoppsan

Kollade MediaMarkts hemsida och detta verkar gälla i hela Sverige och både 25 och 26 december.

Toppenbra glimtare Niklas. Det blir till att åka in och byta objektiv ;-) eller kanske läge att införskaffa en D3s för 27 tusen plus moms?
 
Näe men hoppsan

Kollade MediaMarkts hemsida och detta verkar gälla i hela Sverige och både 25 och 26 december.

Toppenbra glimtare Niklas. Det blir till att åka in och byta objektiv ;-) eller kanske läge att införskaffa en D3s för 27 tusen plus moms?


sugen på ett 70 - 200 VR2, Men vet inte om det finns i örebro men iaf värt och ta en sväng =)
 
SB-900 för ca 2870 kr (inkl. moms)

För de som är intresserade av SB-900 så kan jag upplysa om att Mediamarkt i Malmö hade 8 st i lager efter min shopping i måndags, då för 3590 kr, vilket bör bli 2872 kr (inkl moms) med denna mellandagsrabatt.
 
Tur så bor jag i örebro, Men vet inte om jag vågar åka in, det kommer sluta dyrt känns det som.

Du läste det finstilta, eller hur? Rabatten gäller enbart för EN vara!

Köper du ett objektiv, en kamera och en blixt så får du välja på vilken du ska utnyttja rabatten. Såvida du inte tar med frugan och kompisen så de också kan köpa EN kampanjvara var ;-)
 
Kan säga att jag precis köpte en 70-200VRII på Mediamarkt i Malmö (dock sista exet), så du kan ju gissa om det blir retur och nyköp på den ;-)


Gå dit med kvittot bara, så får du mellanskillnaden i handen.

Var en före mig i kön idag som köpte en xbox 360 på mediamarkt, han frågade: Hur får jag de 20% tillbaka på lördag smidigast? Gå till informationsdisken med kvittot bara, så får du pengarna sa kassörskan.

EDIT: läste för snabt! sorry
 
Malmö är Nikonstore

Hur hittar jag deras sortiment?

På MediaMarkt i Malmö har de blivit Nikonstore så om du känner för följande så kan jag intyga att de fanns i glasmonter i måndags:

Nikkor 200-400
Nikkor 300
Nikkor 200VRII
Nikkor 600
Nkkor PC ?? (tilt-shift)
SB-900 fanns det 8 st
Nikkor ... nästan alla objektiv i de övre proffsegmentet fanns i glasmonter från fast 24 till supertelen 600, samt mängder av tillbehör. Är osäker på vilka av Nikonkamerorna som var inne. Såg faktiskt ingen D3s/x men däremot flera D3100 i paket med kitglugg.

Canon: Jag är rätt säker på att jag såg Canon 1D, 5D är dock mer osäker på vilka objektiv. Fanns åtminstone ett ljusgrått 70-200, men vilken variant kollade jag inte.

Sony: Såg att de hade vissa inne, men då jag kör Nikon måste jag medge att jag svepte förbi dessa, sorry
 
MM har lägsta prisgaranti, så gå in på prisjakt.nu för att kolla lägsta pris. De matchar mot lägsta butikspris, så de extrema onlineshopparnas priser kanske de inte matchar, men nästan. Enl. dagens prisjakt så borde ett 24-70 kosta 14490 - 20% = 11592 kr inkl moms!

Ok men är det bara lokala butiker då? Eller är det alla fysiska butiker i sverige? Rätt dålig kokurans här i växjö nämligen.

Annars lät det mycket billigt, billigare än import!
 
Ok men är det bara lokala butiker då? Eller är det alla fysiska butiker i sverige? Rätt dålig kokurans här i växjö nämligen.

Annars lät det mycket billigt, billigare än import!

Ingen aning om de tar hänsyn till den lokala konkurrensen. Men när jag hänvisat till prisjakt.nu så har de inte brytt sig, om butiken låg i Kiruna eller Malmö, de har matchat priset ändå. Du får fråga i din butik hur de ställer sig. Men ett tips kan ju vara att skriva ut en prisjämförelse från prisjakt.nu att ha med ;-)
 
Det var precis detta jag inte ville se eftersom vi köpte en MacBook för ett litet tag sedan. Nog för att vi förväntade oss att de skulle ha mellandagsrea men inte på hela sortimentet. Lite svårt att byta in datorn, speciellt då den för närvarande är 40 mil norrut haha. Men men...
 
Hoppas ni alla får tag på grejer till bra priser! Tyvärr brukar det kunna vara så med dessa super-reor att vissa varor plockas bort och att andra prishöjs strax innan. Exempelvis vet jag att en telefon jag har kollat på skulle de enligt personalen höja priset från 5000 till 5700 efter den 23 december....dvs lagom till rean :p
 
Sänd en tanke på de som måste börja jobba 06:30 bara för att ni ska kunna handla på Juldagen, vi behöver inte handla kapitalvaror på juldagen den dagen borde vara fridag för alla som inte nödvändigtvis behövs, typ vårdpersonal och liknande. God jul.
 
Sänd en tanke på de som måste börja jobba 06:30 bara för att ni ska kunna handla på Juldagen, vi behöver inte handla kapitalvaror på juldagen den dagen borde vara fridag för alla som inte nödvändigtvis behövs, typ vårdpersonal och liknande. God jul.

Jag hade nog gärna arbetat julafton om jag ens hade ett jobb. Det är en lyx att ha ett arbete.
Det är också troligen butiken och inte jag som enskild kund som bestämmer personalens arbetstider.
Julafton firas också till största del mitt på dagen, så att gå att lägga sig vid tolv, halv ett är inte så begränsande ändå.

God jul :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.