keckax
Aktiv medlem
Låt mig uttrycka det så här: Jag skulle inte vilja den som hamnade i vattnet och höll på att drunkna med dig som enda förbipasserande.
Rakt upp i krysset!
/K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låt mig uttrycka det så här: Jag skulle inte vilja den som hamnade i vattnet och höll på att drunkna med dig som enda förbipasserande.
Om vi ponerar att det är jag som ligger i vattnet istället, hur mycket pengar ska du ha av mig kontant för att dra upp mig?Låt mig uttrycka det så här: Jag skulle inte vilja den som hamnade i vattnet och höll på att drunkna med dig som enda förbipasserande.
Då har Volvo gjort ett fel, i detta fallet har banken inte gjort något fel.
Det var bara du som inte förstod hur det fungerade eller inte vill förstå, utan bli ompysslad o räddad nu när det inte gick bra.
Jaha, då så, då var den sista möjlgheten till sympati för din situation borta.
Synd att det inte var skattemyndigheten som tog dina pengar, då hade de kommit fler till nytta.
Inte för att vara vrång, men det är ju så kreditkort fungerar.
Ja, det finns olika typer av människor, varav denna tråd handlar mest om risktagare. Alltså såna som kör om i kurvor och backkrön, går över ett övergångsställe utan att titta sig för(gärna svängt 90 grader efter att gått parallellt med gatan), hoppa bungygump eller åkt med Estonia på 90-talet.
Du läser inlägg som fan läser bibeln. Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag inte lindat in mitt inlägg med en massa ryggdunkartermer och gödslat med en massa töntiga smileys samt att jag tog det för givet att du besitter grundläggande läsförståelse.
Jag avsåg att var kort i min retorik för att konna konkretiserar dina åtgärder och framtida planer. I stället för att svara mig undviker du frågan och anklagar mig för att trakasera dig!?
Jag har fått var på mina frågor nu; du vet ingenting! Du bara framställer dina egna spekulationer som fakta, pinsamt. Att inge falska förhoppningar till de drabbade för att du ska framstå i bra dager är i mina ögon osmakligt. Du skulle ha tänkt till innan du bedyrade Kameraexpertens trovärdighet. Låt oss hoppas att ingen tog dig på orden och lade en order. Så täpp till själv om du inte har något kokret att säga som inte redan sagts.
Jag tror killen är mördad, och det är min teori.
Jag undrar om detta har ett samband... spekulationer på andra forum.
Detta är ett scenario som inte är omöjligt...
http://www.skanskan.se/article/2008...26-aring-hittad-dod-i-malmo---kan-vara-mordad
1000 enl SVT ska tydligen ha gått på pumpen. Det blir några mille som ligger och skvalpar på kontot.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=1355697
Menar du torsdagens julkalendererbjudande eller var det ett annat erbjudande?Cyberphoto, sålde t.ex. i dagarna 8gb Sandisk-minneskort för ca en sjundedel av marknadspris.
Han hittades på lördagen, så om din teori stämmer hände detta långt efter kunderna insåg att de blivit lurade. Menar du att någon besviken kund har hämnats?Kolla länkarna så förstår ni min teori.
Menar du torsdagens julkalendererbjudande eller var det ett annat erbjudande?
Julkalendererbjudandet var 8GB Sandisk Ducati edition för 690:-, dvs med 600:- i rabatt. Ett bra pris, men inte en sjundedel av marknadspris.
Han hittades på lördagen, så om din teori stämmer hände detta långt efter kunderna insåg att de blivit lurade. Menar du att någon besviken kund har hämnats?
Han hittades på lördagen, så om din teori stämmer hände detta långt efter kunderna insåg att de blivit lurade. Menar du att någon besviken kund har hämnats?
Givetvis kan det finnas ett samband ändå.
/L
Man får väl hoppas att inte någon mördar för att ha blivit lurad på några tusenlappar. (som om det skulle finnas andra anledningar till att ha ihjäl någon... *s*)
Hans last med prylar skulle betalas och vad händer när han inte kan betala... pga att kontot är spärrat?
Jag tvivlar på att han öht beställt några varor. Om han gjort det så kommer de knappast med samma bil.
Samma bil? Förklara hur du tänker är du bussig...