BW_62
Aktiv medlem
Jo dina frågor har besvarats flera ggr.
*Ja, zip är farligt.
*Gratis är också farligt när man börjar läsa licenserna på riktigt. Men som privatperson behöver man knappast bry sig. Det finns inga ekonomiska anledningar att stämma en privatperson om de inte är multimiljonärer.
*Du blev anklagad för att göra reklam för ngt som du inte kunde motivera användningen av. Det var avsaknad av motivering som var problemet, inte reklamen i sig. Sedan har du hängt upp dig på det själv. Dessutom var det bara gratis i 30 dagar och det nämnde du aldrig. Alltså blir det ett brott.
*Lightroom, tja det är ett fotoforum och troligtvis det bästa valet av program man kan göra idag för en rimlig peng.
*Nej det är väl inget fotoprogram som funkar om man börjar zippa filer? Den ståndpunkten kan inte ha sluppit dig förbi, MED motivering.
* Nej skadligheten i samband med LR är ngt du hittar på själv för att bli obstinat.
*Nej, då har du missat poängen, rätt fotoformat idag är kompakt redan från början. Och det är också motiverat. Att du använder BMP är en annan sak. även det motiverat i tråden
Jag gillar Rolleiflex, men det finns än trevligare i mitt tycke.
& du har ju fortfarande inte svarat...
Tja, du bekräftade bara vad jag skrev. Inget att tillägga.
Och mer reklam. Du kan inte hejda dig själv, eller hur? Jag hatar 30 dagars program mer än något annat. Speciellt när jag inte har råd med dem. Ge inte såna tips är du snäll.