Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vistaprint har någon fått sin beställning på senare tid?
- Trådstartare Patrik68
- Start datum
Patrik68
Aktiv medlem
I dag fick jag mina kalendrar och det var ingen rolig syn.Dom röda färgerna är helt off:det vita är inte vitt och dom är helt oskarpa och även för mörka.Sen har dom även mycket brus till och med den svarta ramen runt bilden är brusig och grådaskig.Exakt samma bilder har jag fått på fotopapper via Crimson tidigare och dom var helt perfekta.
Patrik68
Aktiv medlem
Reklamera kalendrarna.
Jo jag skickade mejl på en gång men har ej fått svar än?
Ska inte beställa något mer därifrån i vilket fall.
När man pysslat till kalendrarna som man ville ha dom så fick man bra pris på små kalendrar och julkort.Sen när man gick till kassan så la dom på en uppladdningavgift på 29krst för stora kalendrar och 39kr st för småkalendrar och 39kr för dom tio gratis julkorten.Lite märkligt sätt att prissätta på enligt mig.Nu blev uppladdningsavgiften högre än vad varorna kostade.Avgift 327.5kr totalt 616kr så jag minskade min beställning ganska mycket tack vare det då priset blir minst det dubbla mot var det står att produkterna kostar.Skulle naturligt vis struntat i att beställa när jag såg priset i kassan men hade då lagt ner för mycket tid på bilderna.
PITCH
Aktiv medlem
de var ju lite märkligt... känns lite som att när de är billiga med kalendrarna så tar dom ut förlusten på annat...som uppladdnings kostnad.
Undras vad i uppladdningen som kostar. Det är ju jag som kund som laddar upp eländet.. rakt in i deras system. De behöver bara printa ut det.
Undras vad i uppladdningen som kostar. Det är ju jag som kund som laddar upp eländet.. rakt in i deras system. De behöver bara printa ut det.
Poker
Aktiv medlem
I dag fick jag mina kalendrar och det var ingen rolig syn.Dom röda färgerna är helt off:det vita är inte vitt och dom är helt oskarpa och även för mörka.Sen har dom även mycket brus till och med den svarta ramen runt bilden är brusig och grådaskig.Exakt samma bilder har jag fått på fotopapper via Crimson tidigare och dom var helt perfekta.
_Jag kan bara tala om för mina erfarenheter om olika billiga framkallningslab, dvs skräplabb som inte vet vad dom gör.
Top of the line när det gäller att få BRA bilder som ÖVERENSSTÄMMER med ditt foto på din skärm är dessa två labb!
www.ProPrint.se
www.Crimson.se
Nu när jag provat crimson i ett stort antal tackkort till bröllop blev jag mäkta förvånad. Det var ett dubbelsidigt 300g ark med en helt outstanding skärpa och kvalitet.
jag betalar hellre lite mer för MER kvalitet!