Annons

Vilket skivomslag tänkte jag på?

Produkter
(logga in för att koppla)
men se där, en titan, en härförare, en gigant, en Norrbottning, javisst har du rätt, och örat på rätt våglängd, din tur!

men se där, en titan, en härförare en gigant, en Norrbottning, javisst har du rätt, och örat på rätt våglängd, din tur!

Tja om man bortser från Norrbottning så stämmer beskrivningen ganska bra. :)

Kommer inte ha tid att fixa någon bild innan måndag så om någon har en bild innan dess är ni varmt välkomna att ta över.

/Karl

Gasen i botten, jovisst!
Din tur!

(Hurriganes var faktiskt en bra gissning men jag hade inte en tanke på dem när jag såg bilen.)

Tyvärr har jag för lite för lite skivor i min (långsamt växande) skivsamling så jag kommer inte på någon bild i mitt "arkiv" som skulle kunna fungera så här på rak arm och då jag knappast hinner ordna någon ny nu i kväll så får överlämnar jag åt någon frivillig att posta en ny bild.

hittade inte en enda jag kunde kommapå liknade ett omslag så jag kladdade ihop nåt istället...

Bilagor

• omslag.jpg
    omslag.jpg
    22 KB · Visningar: 256
det var nästan för enkelt, tänkte först på the white album, men det har varit FÖR genomskinligt :)
din tur

tyvärr sitter jag utan tillgång till mitt bildarkiv just nu, så jag öppnar för valfri deltagare att lägga in eget bidrag istället..

Då väljer jag denna bild. Inte så övertydligt denna gång, tror jag. Kanske finns det flera möjliga omslag, men jag tänker på ett specifikt...

Bilagor

• skivomslag_2.jpg
    skivomslag_2.jpg
    26.5 KB · Visningar: 171
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar