Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilket bildvisningsprogram?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Titta på bilder i datorn? Jag är nog omodern som inte gör det. Datorn är ett verktyg på vägen och då är det Photoshop som gäller men det är ju inte tittande jag sysslar med då.
Men jag vill ändå inte kryssa i "Inga bilder i datorn" eftersom hårddisken är full av dem. Så det får bli "Annat, se nedan".
Men å tredje sidan så tittar jag ju en del på bilder på fotosidan och i övrigt på nätet. Då är det webbläsaren som är mitt bildtittarprogram, så det får fortfarande bli "Annat, se nedan".
Men jag vill ändå inte kryssa i "Inga bilder i datorn" eftersom hårddisken är full av dem. Så det får bli "Annat, se nedan".
Men å tredje sidan så tittar jag ju en del på bilder på fotosidan och i övrigt på nätet. Då är det webbläsaren som är mitt bildtittarprogram, så det får fortfarande bli "Annat, se nedan".
Ok, svaret är fortfarande detsamma; Photoshop. Man skannar ju helst inte i onödan så allt som digitaliseras har redan passerat det riktiga ljusbordet.
Förmodligen skulle jag ha behov av nåt av de där smidigare programmen om jag körde digitalkamera. Då blir ju datorn ljusbordet.
Förmodligen skulle jag ha behov av nåt av de där smidigare programmen om jag körde digitalkamera. Då blir ju datorn ljusbordet.
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Om jag fattat saken rätt så skall "ljusbord" vara inkluderat i nya PS7? Eller?
Jo, det finns en browser i PS7.
Gillar den dock inte riktigt...vet inte riktigt varför faktiskt..
Jag kör med ACDSee i stället.
Slår ett slag för Photoshop
Jag rekommenderar varmt Photoshops Filebrowser! I senaste Photoshop 7 så är filebrowsern kraftigt förbättrad och jag som tidigare använt ACDsee ser ingen anledning att fortsätta med det. Man kan dessutom göra en massa sköna photoshop batch kommandon.
Läs mer:
http://www.adobe.se/products/photoshop/newfeatures.html
Viva Adobe!
Jag rekommenderar varmt Photoshops Filebrowser! I senaste Photoshop 7 så är filebrowsern kraftigt förbättrad och jag som tidigare använt ACDsee ser ingen anledning att fortsätta med det. Man kan dessutom göra en massa sköna photoshop batch kommandon.
Läs mer:
http://www.adobe.se/products/photoshop/newfeatures.html
Viva Adobe!
Rosentjejen
Medlem
Om jag ska redigera bilder använder jag Photoshop. Ska jag bara titta på bilderna blir det för det mesta Internet Explorer.
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.