Cygni
Aktiv medlem
Den här väskan kan man bära både runt halsen och i bältet.Fungerar ju det också, om än inte lika smidigt som originalväskan.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här väskan kan man bära både runt halsen och i bältet.Fungerar ju det också, om än inte lika smidigt som originalväskan.
Vad är de där lamellerna man ser framtill på ojektivet? Är det nåt slags linsskydd som öppnas när man ska till eller nåt mer avancerat? Har faktiskt inte sett nån i verkligenhet, men det stoppar inte mig!
Så här förvarar jag min. Man får plats med 2 extra batterier och ett extra sd-kort i väskan. Jag köpte till gummi greppet som gör att kameran fungerar bättre att hålla i.
Jag har usel pension, men jättesmå utgifter. Kung av extrapriser, det är jag det.jag har en stabil inkomst och inte så vansinnigt stora utgifter.
Köpte ett set om två batterier och laddare (Jupino (?)) på Cyberphoto för mindre än vad ett originalbatteti kostar...
Så inte linsskydda alltså? Jag har aldrig sett nåt liknande förut, måste jag tillstå. Och nog tror jag jag kan använda blixt med mina objektiv???Det är den så kallade främre ridån. Den används för blixtfotografering, då kan man välja mellan främre (finns framtill på alla objektiv som stödjer blixt) och den bakre (den vanliga slutaren).
Den här väskan kan man bära både runt halsen och i bältet.
Det var mer än jag kände till...Den här väskan kan man bära både runt halsen och i bältet.
Aj fan. Jaja, vi har alla olika förutsättningar.Jag har usel pension, men jättesmå utgifter. Kung av extrapriser, det är jag det.
Falumas har fått frågan om bakfoten, det är ett objektivskydd som fälls tillbaka när kameran startar och sluter för framtill på objektivet när den fäller ihop, efter det att man stängt av kameran.Så inte linsskydda alltså? Jag har aldrig sett nåt liknande förut, måste jag tillstå. Och nog tror jag jag kan använda blixt med mina objektiv???
Det var ju onekligen en attraktiv prisbild i jämförelse med Sony originalväska !Är det den här?
Lowepro Kameraväska Tahoe CS 20 Svart
Tahoe CS 20: För kompaktkameror Tahoe CS 20 är en smidig och praktisk väska för din kompaktkamera. Den är designad för att skydda din kamera mot stötar och rewww.cyberphoto.se
Vilken utgåva av RX100. M5A !?Usch, nu har jag googlat för mycket och hittat flera som är besvikna på objektivens skärpa. Jag får ångest!
Som sagt, tror inte att du blir besviken om du slår till på en VA eller en senare modell...Den här sidan hittade jag också tidigt och tyckte bilderna var bra, även om inte lika anslående som de på PL.
My Sony RX100 VA Review | Real World Perspective, Lab, and More
In this detailed Sony RX100 VA Review I will cover everything you need know using a real world perspective as well as lab testing! When compared to the older Sony RX100 IV which I reviewed here, S…www.sonyalphalab.com
Antar att det är Sony som ligger bakom sajten, så man kanske ska ta omdömena med en nypa salt, men tror inte de fejkar bilder.
Och här. Lär ju vara vänliga människor, inte mästerfotografer som tagit dessa bilder. Om det sen är "bara" VA som gruppen heter vet man ju inte. Men bilderna duger åt mig.
Sony RX100 VA (only)
The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!www.flickr.com
Adventure CS20Jo men det var nåt sånt jag menade med mjuk väska. Så liten som möjligt. Vad heter den modellen? Gillar Lowepros grejer, har två av deras väskor.
Det är ett inbyggt linsskydd. Öppnas när man sätter på kameran.Så inte linsskydda alltså? Jag har aldrig sett nåt liknande förut, måste jag tillstå. Och nog tror jag jag kan använda blixt med mina objektiv???