eyescan
Aktiv medlem
Bra support?
Lite OT, men...
Apples support är fantastisk, om man betalar för den.
Har sedan flera år tillbaka använt mac-prylar. De lirar bra med varandra men är säkert inte bättre än div pc-alternativ. Kylningen på min MacBook Pro tröttnade efter lika lång tid som på mina tidigare pc, då är det inte roligt med mac. Laga, fixa uppdatera och bli supportad. Allt är dyrare med mac, men det känns roligare att använda. Jag blir glad när jag sätter mig med deras prylar.
Här visar du att du är ute och cyklar.
Är det något som Apple är bra på så ä det supporten och deras lösningar. Deras support vinner för övrigt priser som toppklass varje år. Skulle man sedan önska utbildning i någon av deras mjukvaror eller lösningar så håller de workshops och andra utbildningar som man kan delta i.
Sedan tycker jag det är fel ordval när man uttrycker deras produkter som "dyra". De kostar mer, ja, men för den sakens skull behöver de inte anses som dyra. Man får vad man betalar för.
Lite OT, men...
Apples support är fantastisk, om man betalar för den.
Har sedan flera år tillbaka använt mac-prylar. De lirar bra med varandra men är säkert inte bättre än div pc-alternativ. Kylningen på min MacBook Pro tröttnade efter lika lång tid som på mina tidigare pc, då är det inte roligt med mac. Laga, fixa uppdatera och bli supportad. Allt är dyrare med mac, men det känns roligare att använda. Jag blir glad när jag sätter mig med deras prylar.