Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tyckte att jag kände igen tvätten.

En historisk plats blir det denna gång (Stad räcker inte, utan mer detaljerat svar krävs):
 

Bilagor

  • 060727 0005 t.jpg
    060727 0005 t.jpg
    85.9 KB · Visningar: 104
Ha, oki, jag var ändå lite osäker!
Det som gjorde att jag kom in på Tyskland var att det ser ut som deras blåa märke på nummerkylten, ute i kanten.

Och då jag var inne på Tyskland så finns det bara en historiskt plats som är en parkeringsplats/boendetorg/plats, någonting fastnar visst när man ser Discoverychanel lol.


Nåja, var är vi nu då? själv har jag varit där rätt många gånger, dock inte min bild (den var dock ok att låna enligt sidan)

Mvh.
 

Bilagor

  • borg copy.jpg
    borg copy.jpg
    58.1 KB · Visningar: 93
varit där. Belgien.

Området/byggnaden hette som en äppelsort tror jag.om jag minns rätt...Måste ringa min mor om det, jag var lite för ung för att minnas det.

Mvh
 
För enkelt alltså.... Visst, det är rätt.... det var ett av våra semesterkort förra året...Och jag valde visst en för enkel

tråden är din
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.