Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Stämmer bra det är målarens trädgård alltså Claude Monet! Vi var i Paris förra året och tog en utflykt dit. En vacker trädgård även om bron var mer överväxt än vad jag föreställt mig. Er tur!

Stämmer bra det är målarens trädgård alltså Claude Monet! Vi var i Paris förra året och tog en utflykt dit. En vacker trädgård även om bron var mer överväxt än vad jag föreställt mig. Er tur!

Då drar jag till med den här. Inte lika långt bort.

Bilagor

• gissa.jpg
    gissa.jpg
    78.9 KB · Visningar: 160
Tack, men jag gissade mig inte fram till rätt svar, utan jag påminde mig om att ha sett något liknande för några år sedan och då föll poletten ner.
Nu reser vi söderut och var hamnar vi?

Bilagor

• mina bilder 030.jpg
    mina bilder 030.jpg
    27.6 KB · Visningar: 107
Svårt. Skulle säga Alperna, men det är en ganska grov gissning.

Gissar på Österrike med tanke på kläderna.

/Karl

Tack, har som sagt åkt en hel del slalomtävlingar i den orten med blandat resultat :)

OK

Var finns denna byggnad?

Bilagor

• platsen.jpg
    platsen.jpg
    77.7 KB · Visningar: 152
Prövar en gång till för att få igång tråden och föreslår då New York. Och är det fel ses gärna att någon annan ta vid.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar