Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser ut som Tolpagorni (eller hur det nu stavas) vilket gör min gissning till en liten snutt av Kungsleden in mot Kebnekajse?
 
Då har vi nästa bild här. Vi befinner oss fortfarande i Norden, men har förflyttat oss söderut...
 

Bilagor

  • gissa_platsen.jpg
    gissa_platsen.jpg
    20.5 KB · Visningar: 271
Alldeles riktigt!

Där ser man - svårare än så var det visst inte. Jag som trodde att det skulle va lite knepigare när det var plåtat från sjösidan =)

Back to you then Lars.
 
darwin skrev:
Alldeles riktigt!

Där ser man - svårare än så var det visst inte. Jag som trodde att det skulle va lite knepigare när det var plåtat från sjösidan =)

Back to you then Lars.

Måste erkänna, jag har fuskat. Googlade på livbåt och hittade en bild som verkade stämma. Flåt, flåt.
Jag har lite ont om tid nu, så någon annan får ta över.
 
Men Lars du är ju för bra.....

Står man längst upp så ser det ut så här....

Turning torsur i Malmö
 

Bilagor

  • bild 2.jpg
    bild 2.jpg
    41 KB · Visningar: 250
Jag lägger ut en till...

Om ni inte har varit där så kommer ni aldrig på det.
Det är i Asien

Den kanske är för svår...

Landet består av 7000 öar.
 

Bilagor

  • bild 1.jpg
    bild 1.jpg
    54.6 KB · Visningar: 247
Senast ändrad:
Verkar vara för svår då ingen gissar. Och sökte jag på google på 7000 öar så kom Filipinerna upp och då blev det ju automatiskt Manila.

Vi tar en ny


Denna är i Sverige.
 

Bilagor

  • bild 1.jpg
    bild 1.jpg
    56.4 KB · Visningar: 202
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.