Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Wfrank, varuhuset ligger i staden, men Du får gärna överta tråden eftersom Du varit borta ett tag. Annars har jag en ny bra bild,

per

Senast ändrad:
Janolof, känner Du igen Dig, vilket utbud av mat och kläder, som noggrant studerades av min hustru under tiden som jag satt på andra våningen och intog något gott och därtill hörande dricka.

Lokalen skulle mycket gärna kunna vara en säckstation för tåg.

per

Bilagor

• 20 fototeknik 121.jpg
    20 fototeknik 121.jpg
    25.3 KB · Visningar: 51
Janolof, känner Du igen Dig, vilket utbud av mat och kläder, som noggrant studerades av min hustru under tiden som jag satt på andra våningen och intog något gott och därtill hörande dricka.

Lokalen skulle mycket gärna kunna vara en säckstation för tåg.

per

Både och (känner igen alltså), inredningen är nog lite uppfräschad!

Wfrank, varuhuset ligger i staden, men Du får gärna överta tråden eftersom Du varit borta ett tag. Annars har jag en ny bra bild,

per

Har inte varit borta, bara inte kunnat gissa... men stad i Ungern som är lätt, då var det bara att hugga till.

Men nu fattar jag att du redan visste även om du inte skrev det, så inte tänker jag ta din tråd.

OK , tack för det Wilhelm, och då efterlyser jag en plats där spår och väg korsar kanal.

per

Bilagor

• 20 fototeknik 091.jpg
    20 fototeknik 091.jpg
    28.9 KB · Visningar: 72
Nej Janolof.

Två kanaler är nämnda, en av dem är mer intressant än den andra.

per
Du skrev "inget rätt hitintills".
Det tolkade jag som att vare sig Strömsholms kanal eller Dalslands kanal var rätt.

Men då blir det en motsägelse med ditt senaste svar.

Menar du att en av dem är intressantare än den andra, och att vi kan hlet glömma Kinda Kanal, eller?

Bravo Janolof!!!

(Med inget rätt hittills avsåg jag orterna Håverud och Rimforsa, det gällde inte de föreslagna kanalerna, beklagar missförståndet).

per

Då tar vi väl den här då som jag just grävt fram ur garderobens mörker.

Var är vi?

Eller snarare: Var var jag?

Bilagor

• Image01.jpg
    Image01.jpg
    36.9 KB · Visningar: 50
ANNONS