Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kunde inte låta bli att ta en bild av detta hus när jag passerade. Inget landmärke kanske, men ändå.
 

Bilagor

  • gissebild29.jpg
    gissebild29.jpg
    46.8 KB · Visningar: 146
Skulle jag vara hård och petig skulle jag be dig komma med ett exaktare svar, för glädjen att kunna säga att du har fel. Men det är faktiskt i Smögen detta hus står.

Så varsågod att ta över stafettpinnen, Johan!
 
Aha =) Jag misstänkte väl att det va så.

Jag hittade precis denna tråden så jag vet inte riktigt vart nivån ligger.. Här är en bild jag tog för många år sen när jag va liten. Närmare bestämt 1998. Hittad på en extrafilm diskett som jag tänke slänga =) 37 bilder på en diskett. Det är en bro. En känd sådan.. Fast bara en del av den.

Vilken kan det va?
 

Bilagor

  • 1697.jpg
    1697.jpg
    34.3 KB · Visningar: 87
Hur skulle Du kunna veta att jag bott där?

Nåväl - detta kanske är aningen svårare; ett föremål - intimt förknippat med platsen.

( Stänger ner för uppdatering till Mac OS X 10.5.2 )
 

Bilagor

  • 10000211a.jpg
    10000211a.jpg
    95.6 KB · Visningar: 89
Senast ändrad:
Nja den va lurig.. Fast google klarar allt =) Men jag har ingen bra bild på lager så jag avslöjar inget.. Nu ska jag sova
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.