Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Östergård skrev:
Jaaaa, tråden är din.
Var det gissning eller..?

Njae..min kusin har en resebyrå med resor till Gardasjön och Toscana så hon har genom åren visat mig en del bilder...
KOmmer snart en bild...
Får man visa olika bilder från samma resmål?
Dvs börja med en svår detalj för att sedan visa en anna detalj från platsen?
 
Jo, jag har tagit många bilder av "Svampen" så den kände jag igen. Hoppas jag inte använt den här bilden eller liknande förut, orkar inte bläddra genom hela tråden *s*
 

Bilagor

  • cityquest0504.jpg
    cityquest0504.jpg
    39.9 KB · Visningar: 124
Nix, varken Helsinki eller Oslo den här gången... men ni gör helt rätt som stryker runt Sveriges gränser... Det handlar om ett grannland.
 
Nix, inte Riga, men nu är vi på rätt sida Östersjön igen... ooops... blev kanske för lätt... tillbaka efter fyra!
 
Premiärbild för mig då: En äkta turistbild från 2000, fotat analogt genom plastlins
 

Bilagor

  • t47.jpg
    t47.jpg
    42.3 KB · Visningar: 136
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.