Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
janolof
Aktiv medlem
Nu har tråden stått still i ett dygn, så jag sätter fart på den igen (jag vet ju att min gissning från igår var rätt; jag har googlat fram liknande bilder som bekräftelse
Efter den senaste tidens kyrkor, ruiner och liknande tar vi något annat (kanske mer för den fjällfrälste eller topptokige?).
Vilken är denna välkända(?) profil?
Efter den senaste tidens kyrkor, ruiner och liknande tar vi något annat (kanske mer för den fjällfrälste eller topptokige?).
Vilken är denna välkända(?) profil?
Bilagor
millimeter
Aktiv medlem
Det är Nallú.
Haha, samma minut. Den är din, Christer
Haha, samma minut. Den är din, Christer
Mr_H
Aktiv medlem
Ursäkta att jag inte bevakade tråden på Sevilla ovan. Jag hade inte tillgång till Internet i helgen och när jag försökte svara från mobiltelefonen så kom inte svaret in (jag kunde logga in på Fotosidan och skriva in svaret från mobilen, men när jag tittade i tråden så fanns inte svaret där).
janolof
Aktiv medlem
chry skrev:
Jag kan tyvärr inte spinna vidare på fjälltemat just nu, eftersom mitt mesta material är från diabildsperioden, och jag har inte hunnit skanna dessa. Ännu...
Jag tar något annat. Den här bilden är tagen idag=)
Ska vi gissa på Piteälven
janolof
Aktiv medlem
Mr_H skrev:
Ursäkta att jag inte bevakade tråden på Sevilla ovan.
Sånt händer; du är förlåten. Och den här gången var jag bergssäker på att det var rätt...
chry
Aktiv medlem
janolof skrev:
Ska vi gissa på Piteälven
Nej, det är inte Piteälven.
janolof
Aktiv medlem
chry skrev:
Ledtråd: Om man åker från Kalix till Näske krog så passerar man rimligtvis platsen på bilden. Faktum är att det är E4 som skymtar till höger i bilden.
Ja, då är det väl bara att räkna upp alla platser med vatten längs E4:an.
Jag börjar med Råneå...