Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Historien bakom denna bild är att de badande flickorna i bakgrunden ogillade att agera ofrivilliga modeller för mannen i förgrunden.

Vid vilken plats utspelade sig denna scen?
 

Bilagor

  • img_0714.jpg
    img_0714.jpg
    84.8 KB · Visningar: 247
Jag gissar vilt på Strömsholms Kanal. Hallstahammar. De stackars ofrivilliga modellerna trodde nog att även du var en otäck typ av fotograf. Guldstjärna?
 
Måste erkänna att det var lite straffspark där eftersom jag var med när bilden togs.

Därför lägger jag nu upp en bild som egentligen borde vara helt omöjlig att placera i geografin, men för den som hänger med i tråden finns ledtrådar ;-)

På bilden ser vi hedersfotograf Roland fotografera "smygfotografen" som fotar badande småflickor...

Var kan detta ha hänt?

Edit: roland får inte gissa!
 

Bilagor

  • rolandfotarfotograf7318mini.jpg
    rolandfotarfotograf7318mini.jpg
    73.9 KB · Visningar: 238
HDFS) (KGS skrev:
Måste erkänna att det var lite straffspark där eftersom jag var med när bilden togs.

Därför lägger jag nu upp en bild som egentligen borde vara helt omöjlig att placera i geografin, men för den som hänger med i tråden finns ledtrådar ;-)

På bilden ser vi hedersfotograf Roland fotografera "smygfotografen" som fotar badande småflickor...

Var kan detta ha hänt?

Straffspark?? Ja, utan målvakt och med kroppen full av anabola...
Men all heder till dig som hittade andra motiv att fota...
 
Alldeles rätt! Tråden är din. Hobbe medverkade inte vid det här fototillfället.

(Den skumma fotografen är alldeles äkta och vi hoppades på spännande bilder när flickornas mamma dök upp, men de sa inte ett ljud till killen som lugnt satt kvar och filmade/fotade...)
 
När jag var där gassade solen ;)

Men nu flyttar vi oss en bit. Vartdå?
 

Bilagor

  • gissa.jpg
    gissa.jpg
    26.9 KB · Visningar: 121
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.