Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu gick jag i Sollentuna centrum i går och inte kunde jag se detta men körde förbi Stinsen köpcentrum så det får bli min gissnin.

Du åkte åt fel håll från Sollentuna C när du åkte till Stinsen. Åt andra hållet kommer du förbi Sollentunamässan, som du ser på bilden.

Jag ger tråden vidare till dig att förvalta.

OK, nära skjuter.....

Har inte mycket tid men tar något enkelt, eller ?

Bilagor

• gissa.jpg
    gissa.jpg
    38.4 KB · Visningar: 145
Nära ett känt varuhus. Många Stockholmare har cyklat i ett närliggande hus.Varuhuset godkännes som rätt svar.

Om jag har rätt så har jag kräkts i närheten av det huset,
efter mönstringscyklingen.

Överskottslagret eller Överskottsbolaget som det heter numera.

Slänger in denna bild från en utflykt jag gjorde för en tid sedan och undrar var huset är placerat?

Bilagor

• img_9272.jpg
    img_9272.jpg
    53.8 KB · Visningar: 215
Dåligt med gissningar!
En badplats ser det ut att vara, men var?
Om det var en utflykt kanske du höll dig till Stocholmsområdet så då gissar jag på:
Vilda Vanadis Sommarland

Har inte den blekaste aning om vad det är, hittade det när jag googlade............

Jag tror det är en byggnad i nära anslutning till Slussen i Södertälje, vinner jag en glass nu?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar