Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Närmast hittills :)

Platsen ligger längs en "färdig" älv.
Orten för tankarna till klassisk industri, men platsen på bilden används numera för konstnärskap.

Lätt och lätt, beror nog var i landet man bor...

Jag har aldrig varit i Karlskrona, men jag inbillar mig att det kan se ut som denna bild :)

Inte helt dumt gissat faktiskt. Det finns många likheter med denna stad. B.la. är den rätt känd för sin marin miljö... Dock är det fel.

Ingen som vill ens försöka gissa. Man skulle väl kunna kalla stället för sveriges ellis island. Idag endast militärt tillträde.

grattis =). Är faktiskt inte helt hundra på att stället hette kännsö men jag tror vi syftar på samma ställe. Rätt stad iaf ;-) Din tur.

Jag har faktiskt flugit dit med militärhelikopter, då en snart pensionerad pilot ville få lite "extra flygtimmar" och bjöd med mig.

Hoppas inte denna är för svår. Har inget annat för tillfället...

Bilagor

• namnlös3.jpg
    namnlös3.jpg
    11.4 KB · Visningar: 323
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar