Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka ska till Sollentunamässan 12-14 nov?

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
Jag ska själv dit antingen fredag eller söndag och är lite nyfiken på vilka andra som ska dit och vilken dag.
Kanske träffar man på en FS'are?
;o)

Nån dag lär jag väl pallra mig dit. Inte för att utställarna ser så intressanta ut, men det är ju ändå rätt sida om stan. Oklart vilken dag än så länge dock. Antingen bara en snabbis kring lunch på fredagen, eller så en annan dag :)

Jag tror att Christel var intresserad av mer än bara en snabbis. ;))
Jag kommer säkert också dit, men jag vet inte heller riktigt när.

ps. Försök att ta lite humor nu pojkar å flickor.

låter ju faktiskt bra..
jag kan vara där då... (måste bara spana när dom öppnar)

edit: dom har öppet 10.00-17.00 på söndag

Har tänkt besöka mässan på fredagen, Troligen från öppningsdags till framåt 15 om det är ngt intressant att titta på.

mohei skrev:
Varför då?

Du vill väl vara inne! Jag tror du kan smyga dej in även som analogfotograf på mässan. Det är väl såna de vill omvända ;-)

Håller du ut ett tag till så får du nåt kulturbidrag från EU eller nåt...

D7D lär finnas där... den borde tilltala analogister som vill glida över till digitalt. Det är en mjuk övergång.

Jaa, är jag tillräckligt motsträvig kanske jag får jättebra priser ;-)
Är jag tillräckligt grinig kanske de kastar kameror efter mig! ;-) Bara att samla ihop.

Klockan 10 (senast 11) på Söndagen lär jag komma dit.

För övrigt så ställde jag en fråga till fotosidan för någon månad sedan om det var möjligt för FS-medlemmar att få inträdesbiljetten för mässan till reducerat pris. Men inget svar ännu. Någon som vet om sådant upplägg skulle fungera?

ANNONS