Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka fotoplaner har du i sommar?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har tänkt åka runt till olika platser i södra götaland (Skåne, Blekinge, Halland, Småland och Öland) för att se vad detta område har att erbjuda i fotografisk väg. Då jag bor i Skåne/Blekinge tycker jag att södra götaland är ett lagom stort område för framtida fotoutflykter. Mycket att erbjuda, men ändå inte mer än max någon timmes bilfärd från hemmet. Det gör att man kan återvända till platserna ofta..även om kanske 90% av bilderna tas i ens egen hemmiljö.

I sommar hade jag gärna också velat åka till något fågelberg i Norge. Antingen uppe vid Lofoten/Vesterålen eller Runde som ligger betydligt längre söderut. Har dock inte riktigt bestämt mig för om jag ska bege mig iväg eller ej.

I augusti ska jag på bröllop i München; Tyskland. Kanske kan man även göra detta till en mindre fotoresa. Alperna ligger ju inte långt därifrån!

Delvis lösa planer alltså! :=)

Kommer att åka upp en vecka till Hälsingland till
Delsbotrakterna som har fotovänligt landskap.
Sedan blir det en vecka i Höga kusten och då tänkte jag försöka fota mycket nattetid hoppas jag.
Annars blir det väl en hel del hemma i Upplands-Bro med omnejd.

/Johan (som även har en familj att tänka på)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar