Annons

Vi som väntar på våra d70

Produkter
(logga in för att koppla)
vapel skrev:
Det är paketen med 18-70 som det är brist på, kamerahus finns i lager. Början på April räknar dom att få hem fler paket med 18-70.

Det sade min fotohandlare också, uppåt 3-4 veckors väntetid tydligen. Jag fick testa D70 med ett 28/1,4. Inte helt fel iofs... :)
 
Manualer

Är det någon som har hört något om manualerna ?
Jag var och köpte ett "kit" idag, men det fanns bara manualer till gluggen och batteriet :-(
Kan någon som har manualen kolla hur man raderar i "bildkommentarerna" Jag har lyckats att skriva den intelligenta kommentaren "aaaaaaaaaaaaaa" och kan inte radera den :-(
 
Re: Manualer

Samma sak hände mig. Det verkar som att det levererades ett gäng kit utan manualer. Där jag köpte min så fick de en kit och ett hus, med huset fanns en svensk manual + snabbguide så jag fick dessa. Affären beställer nya helt enkelt..

pogu skrev:
Är det någon som har hört något om manualerna ?
Jag var och köpte ett "kit" idag, men det fanns bara manualer till gluggen och batteriet :-(
Kan någon som har manualen kolla hur man raderar i "bildkommentarerna" Jag har lyckats att skriva den intelligenta kommentaren "aaaaaaaaaaaaaa" och kan inte radera den :-(
 
Jag fick min D70 i går, med manual! Fick även ett 24-85 med. Nu väntar jag bara på blixten som inte släppts än.
 
Hehe, bra Roben. Tack för att du finns när jag inte fattar.
Men jag undrar när det "riktiga" blixten släpps. Alltså SB-600...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.