Annons

Varning för annonsering i forumet?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är tråkigt att höra att ni känner så, och det är inte helt lätt att bemöta. Jag tror en del av det beror på att det lätt uppfattas som att en moderator i ett forum vill ha sista ordet, då diskussionen avstannar. Det många inte inser är att vi som modererar ser fler inlägg än ni gör, vilket förstås gör att det kan vara svårt att inse varför det modererats.

Däremot händer det förstås att jag och andra också gör fel (och jag har själv blivit modererad vid ett flertal tillfällen, då också jag har en tendens att ibland sväva ut för långt i trådarna).

Inför senaste Fotomässan uppmanade jag folk i bloggen att ta kontakt med mig i FS monter med synpunkter kring moderering, men jag tror det var ungefär exakt två personer som gjorde det (och de var positiva) - jag vet dock att det var betydligt fler där också av de som ofta har synpunkter på moderering och ofta blir modererade.

Jag upprepar därför inbjudan till årets mässa (förutsatt att jag kommer stå i montern då också) - ta gärna kontakt med mig så diskuterar vi direkt i stället för skriftligt, då det ofta är mycket lättare. Ni har alltså också rätt lång tid på er att samla ihop material att diskutera, i stället för att lite luddigt skriva att det bara blivit sämre ... Precis som David är inte heller jag konflikträdd eller långsint :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.