avlustat_medlemskap180119
Avslutat medlemskap
Sorry. Jag syftade på #17 i den här tråden, men det var cachen i min telefon som hakade upp sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en handfull som gillar hur Sonytrådarna varit. Men de trådarna är de som flest folk klagar på. Jag modererade i våras men det blev ett herrans liv och jag backade. Jag trodde handfullen skulle ta lite lärdom och lugna ner sig med pajkastning/OT men det har ju inte blivit så.
Anledningen till att den aktuella tråden inte är modererad beror helt på att handfullen folk sa att så skulle det vara, dvs INGEN moderering i Sonytrådar. Men nu när jag stänger en tråd, som alla är överens om är fullständigt urspårad, så skall vi helt plötsligt ta skit för att vi inte modererar och insinuationer om att vi är trötta.
Ingen äger en tråd och kan bestämma reglerna för en enskild. Det gör vi som driver sajten. Nu är det slut på den typen av Sonytrådar och nu gäller det som i alla andra. Ingen OT (applicera regeln med bondförnuft).
Vore därför önskvärt tycker jag om vi kunde gemensamt komma fram till ett sätt som funkar i den här tråden och sedan applicera det.
Nu är Anders moderator i Sony-forumen och då är jag säker på att det kommer att bli hur bra som helst. Bättre än så kan det inte bli.
Det behövs nog någon som är aktiv i trådarna för att bättre kunna avgöra än den som tillfälligt hoppar in och skummar på ytan.
Ha koll du , jag kommer att sköta mig exemplariskt i alla fall.
/Mats
Tack Mats!
Jag ska försöka hålla koll - inte minst på din Samsungianska
... Kommentera inte andras sätt att skriva, såsom felstavningar, särskrivningar etc. ...
Samma regler som för alla våra forum:
Diskutera trådens ämne.
Inget OT (ta det i Fritt forum)
Skriv inlägg som driver tråden framåt.
Tro inte att forum är någon debatt/tävling där det med olika retoriska grepp skall gå att få "motståndaren" att tycka som man själv vill.
Ha en trevlig hövlig ton och respektera andras åsikter.
Spar på inläggen och läs igenom ordentligt innan man postar.
Hej på er alla
Håller med om ovanstående helt o hållet.
Tycker det är bra att forumet styrs upp mer och att man håller sig till ämnet.
Alla borde ta en funderare beträffande hur det brakade iväg med a99 forumet.
Patrik
Vissa måste alltid ha sista ordet, det är jobbigt också