Falumas
Aktiv medlem
Apple marknadsför sig inte mot enterprisemarknaden i speciellt hög grad, och ser det som ren bonus om de säljer datorer på den.
Skulle tro att det blir ändring på det nu med Lion.
/Karl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Apple marknadsför sig inte mot enterprisemarknaden i speciellt hög grad, och ser det som ren bonus om de säljer datorer på den.
Skulle tro att det blir ändring på det nu med Lion.
/Karl
I alla fall på servrar gäller det. På burken man sitter och jobbar så blir man lätt irriterad om något går långsamt. Som nu när jag satte ihop en time laps film av 999 bilder, det tog 3 minuter och att skala om alla bilderna till full-HD tog nog 10 min. Usch och fy det är nog dags för en ny dator.
Finns det inte en apple-tv nu, den skall vara grymt strömsnål.
/Karl
Jag säger inte emot. Men, det ändrar ju inte det jag sa om att betydligt fler än "en av tio" datorer som finns i drift kör windows på grund av ett AKTIVT val av någon, och inte på grund av ett passivt val som föreslogs i inlägg 248.
Nja, här i Schweiz är det inte olagligt att sälja OEM-lisenser över disk och dom är ju billigare så jag tror att här är det väldigt vanligt.
/Karl
Eftersom det handlade om de som 'köper på stormarknaden' är kanske företagsfolket lite vid sidan av argumentet?
Det är inte olagligt här heller, fast man måste väl (oftast) köpa nån hårdvara samtidigt. Men det skulle väl i princip vara en cd-läsare eller nåt![]()
Det är inte olagligt här heller, fast man måste väl (oftast) köpa nån hårdvara samtidigt. Men det skulle väl i princip vara en cd-läsare eller nåt![]()
Nja, här i Schweiz är det inte olagligt att sälja OEM-lisenser över disk och dom är ju billigare så jag tror att här är det väldigt vanligt.
/Karl
Läs inglägget igen