Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Val av papper?
- Trådstartare fsi
- Start datum
steinick
Aktiv medlem
Vad tänker du köpa för skrivare? Det finns väldigt många papper för fotoskrivare. Man kan grovt dela in dem i papper som liknar kemiska kopior och papper som ser ut som akvarellpapper. Här är några av dem som jag prövat:
Epson Photo Paper och Epson Premium Semigloss Photo Paper ger bilder som är mycket svåra att skilja från kemiska kopior.
Epson Matte Paper - Heavyweight är en favorit, både för svartvitt och färg. Helmatt.
Ilford Galerie Classic Pearl liknar Ilfords fotopapper i ytan. Ser lovande ut, jag har inte testat färdigt än.
Olmec 260 gsm Brilliant White finns i blank och pearl. Mycket bra resultat.
Somerset Velvet Enhanced och Satin Enhanced, akvarellpapper av mycket hög kvalitet. Favorit bland akvarellpappren.
Lysonic Standard Fine Art, extremt tjockt och dubbelt så dyrt som Somerset. Mycket bra resultat, men priset är för högt. Min gamla Epson-skrivare har problem med tjockleken.
Epson Photo Paper och Epson Premium Semigloss Photo Paper ger bilder som är mycket svåra att skilja från kemiska kopior.
Epson Matte Paper - Heavyweight är en favorit, både för svartvitt och färg. Helmatt.
Ilford Galerie Classic Pearl liknar Ilfords fotopapper i ytan. Ser lovande ut, jag har inte testat färdigt än.
Olmec 260 gsm Brilliant White finns i blank och pearl. Mycket bra resultat.
Somerset Velvet Enhanced och Satin Enhanced, akvarellpapper av mycket hög kvalitet. Favorit bland akvarellpappren.
Lysonic Standard Fine Art, extremt tjockt och dubbelt så dyrt som Somerset. Mycket bra resultat, men priset är för högt. Min gamla Epson-skrivare har problem med tjockleken.
steinick
Aktiv medlem
Då tycker jag att du ska titta på Ilford Galerie, det finns fyra olika ytor. Kolla vidare här:
http://www.ilford.com/html/us_english/prod_html/galerie/htm/prod/products.htm
http://www.ilford.com/html/us_english/prod_html/galerie/htm/prod/products.htm