peterafk
Ny medlem
Hej jag har en hp e327. Den är kanske tre år gammal och jag köpte den för 900 eller något sånt. Jag har tröttnat på den. Blir dåliga bilder vid ricktigt nära håll med mickro inställt. Dålig vidvinkel. Lite inställningar. Jag är rätt så dålig på kamerans media språk och skulle vilja få tips på vilken kamera man ska köpa. Har lätt för mig att lära mig massa tekniska saker.. mycket inne i datorer så skulle kunna lätt lära mig avancerade kameror så som systemkamera. Ni får hjälpa mig på traven och säga vad det är jag ska kolla på när man letar kamera.. Kanske ni kan tipsa mig om någon kamera.
Jag skulle vilja ta naturbilder i både på mörka kvällar och på dagen. Desutom ska den vara bra på poträttbild och närtagning. Vill inte ha nå jätte dyrt rätt så rimligt pris.. Det kanske finns någon guide här som är bra som jag kan kika i eller? ny här.. Sprid mig kunskaer och ideer. / Mvh Peter
Jag skulle vilja ta naturbilder i både på mörka kvällar och på dagen. Desutom ska den vara bra på poträttbild och närtagning. Vill inte ha nå jätte dyrt rätt så rimligt pris.. Det kanske finns någon guide här som är bra som jag kan kika i eller? ny här.. Sprid mig kunskaer och ideer. / Mvh Peter