Annons

Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
om jag räknat rätt nu så är det 9 personer som kommer eventuellt 10?

Ja det ser bra ut detta.
 
Vet ej, det var bara en ide som flög genom mitt huvud... Det är väl inte så enkelt arrangerat.
 
Verkar ju som det blir ungeför samma väder som idag, det verkar ju ganska bra. Men eftersom solen går ner vid halv 6 så antar jag att vi inte håller på längre än så eller det kanske OK att smita iväg lite innan alla andra?

Hoppas det kommer att finnas tid att ta en kopp kaffe under dagen.
 
Det finns ALLTID tid för fika... synd att korvgrillningen kom så sent, ananrs hade det varit ett trevligt avbrott :) men jag hoppas innerligt det finns öppna fik på söndag...
 
ja.. jag kan tänka mig det.. jag kan köpa både körv o brön o grill, men var kan man grilla inne i götet då? jag stälelr mig inte o grillar körv på avenyn med engångsgrill
 
Äh va f-n det ser nog ballt ut, en massa människor som står i 10 minus med stora kameror och fotar en som grillar på avenyn...man hade ju velat vara med och förevigat ;)
 
Vi måste ju grilla vid vattenfallet också, det är förmodligen inte fullt så pinsamt :)

Vi kan grilla räv *skratt* :D
 
du är en barbar! ;)


jao en utflykt till vattenfallet i somamr bed grillning, fotografering, o anant hyss skulle ju vara trevligt... men först ska vi avverka morgondagen :)
 
Jag hamna visst på krogen ikväll, så det var tur jag inte boka mig på listan...

Men om jag orkar och allt så kanske............
 
Jag tar med en grill och lite korv. Ställer nog bilen vid Marieholmskajen om det går, så är den på plats sen om det går att grilla där. Undrar hur lång tid det tar att gå upp till Nisseterminalen? Är det nån som har ett mobilnummer ifall jag dillar bort mig i tunnelbygget?

PS
Jag fick film över sist, så jag kör nog analogt en gång till.
DS
 
Tur att fler tänker använda lite analogt, kommer att ha med två hus, en digitalare och en analogare...
 
Det skulle vara bra om någon la ut ett telefonnummer som man kan ringa om man kommer sent (jag planerar verkligen inte att komma sent men för säkerhets skull)

mvh
Fredrik
 
Jag kommer tyvärr inte att kunna dyka upp. Fick precis reda på att jag måste jobba längre än vad jag först trodde.
Hoppas att ni får en bra dag gubbar/gummor.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.