Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
fredrik_bt
Guest
Själv sitter man och photoshoppar bilder i jobbet som måste vara klara imorgon bitti, förhoppningsvis hinner jag fixa fram några bilder idag eller imorgon...
Tack allihopa för en jättetrevlig fototur.
Kalle och Fabian: vissa bilder var grymt bra, vi får väl se om jag fick nåt som kan mäta sig med era
Mvh
Fredrik
Tack allihopa för en jättetrevlig fototur.
Kalle och Fabian: vissa bilder var grymt bra, vi får väl se om jag fick nåt som kan mäta sig med era
Mvh
Fredrik
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Tack Kalle och Fredrik! (Du hade snygga bilder du med Kalle!) Men hörnini, lite fler bilder kan vi väl få se? Vi var ju 8 pers och bara två har laddat upp bilder...är alla fast vid photoshop?
Nemesis
Aktiv medlem
Måste tacka alla för en intressant dag, jätteroligt att träffa er alla!
Hade ju en del tur när jag försenad hittade er på väg mot kajen.
Nu hoppade jag ju av innan båtturen och rusade hem, fyllde bilen med ungarna och åkte till en kompis, var social ett tag, tog vägen förbi pizzerian på väg hem och är nu mätt och belåten men bilderna är kvar i kameran (de digitala)... men de kommer snart...
Hade ju en del tur när jag försenad hittade er på väg mot kajen.
Nu hoppade jag ju av innan båtturen och rusade hem, fyllde bilen med ungarna och åkte till en kompis, var social ett tag, tog vägen förbi pizzerian på väg hem och är nu mätt och belåten men bilderna är kvar i kameran (de digitala)... men de kommer snart...
Per Persson
Aktiv medlem
Sicket tempo ni håller. Jag har inte ens fått filmen ur kameran än.
Återkommer.
Nog.
Nångång.
Återkommer.
Nog.
Nångång.