ANNONS
Annons

Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
...Och mannen som läste tidningen på båten...Dags för er andra att lägga upp lite bilder.
 

Bilagor

  • man-läser-tidning.jpg
    man-läser-tidning.jpg
    49.5 KB · Visningar: 269
snyggt fabian!! gillar lampan! och bilden med bojen.. roligt att vi fick olika bilder trots att vi sprang i klunga!
 
Själv sitter man och photoshoppar bilder i jobbet som måste vara klara imorgon bitti, förhoppningsvis hinner jag fixa fram några bilder idag eller imorgon...

Tack allihopa för en jättetrevlig fototur.

Kalle och Fabian: vissa bilder var grymt bra, vi får väl se om jag fick nåt som kan mäta sig med era :p

Mvh
Fredrik
 
Tack Kalle och Fredrik! :D (Du hade snygga bilder du med Kalle!) Men hörnini, lite fler bilder kan vi väl få se? Vi var ju 8 pers och bara två har laddat upp bilder...är alla fast vid photoshop? :p
 
Måste tacka alla för en intressant dag, jätteroligt att träffa er alla!
Hade ju en del tur när jag försenad hittade er på väg mot kajen.

Nu hoppade jag ju av innan båtturen och rusade hem, fyllde bilen med ungarna och åkte till en kompis, var social ett tag, tog vägen förbi pizzerian på väg hem och är nu mätt och belåten men bilderna är kvar i kameran (de digitala)... men de kommer snart...
 
Puhh... nu har jag redigerat klart alla bilder... sparade 30 bilder av 90 st totalt... tur att man kör digitalt.. vore ganska deprimerande o vänta 1 vecka på sina rullar och man var tvungen o slänga var tredje bild... :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.