Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har för mig att vi var ute några från fs och plåtade gatufoto på en lördag, det blev för mycket folk. Sen kan inte Christopher på lördagen heller.(?) Men hamnen låter skoj. Kanske både hamnen och gatufoto?
 
Vet inte om en tur längs med drömmarnas kaj skulle kunna vara spänannde i mars. Men i så fall skulle man ju kunna starta vid centralen, går en vända ner mot gasklockan/skansen lejonet och sedan tillbaka längs kajen mot centrum för en fika.

edit: Jag röstar för söndag.
 
oki... en kompromiss kan ajg gå med på.. ;) söndag då... på guds vilodag med andra ord... hoppas gud förlåter mig
 
WaterMelonMan skrev:
Vet inte om en tur längs med drömmarnas kaj skulle kunna vara spänannde i mars. Men i så fall skulle man ju kunna starta vid centralen, går en vända ner mot gasklockan/skansen lejonet och sedan tillbaka längs kajen mot centrum för en fika.

edit: Jag röstar för söndag.

Jag har faktiskt allvarligt funderat på att fotografera någon snygg tjej längs den kajen.. fast lite längre bort, där ligger en massa ruttna båtar o annan bråte, skulle kunna bli en fin kontrast mot en söt modell.. :) Så alla tjejer i området, följ med nu!!
 
Ok Söndag kl 13.00 är de det som gäller och i så fall var??? det börjar ju dra ihop sig till helg nu
 
Söndag kl 13.00 vid nedre delen av Nils Ericsson Terminalen? (slutet av terminalen, åt hamnen till)

100% säkra på att följa med:

1. Kalle Bexelius
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
men finns fika ställen öppna på söndagar?? ska ju vara 6 minus grader.. kan vara gött o värma sig...
 
H*****e!!! Måste ha haft hjärnsläpp hela veckan, ska på ett fridkykningsläger i helgen. Men kommer att vara hemma ca 14:30-15:00 och kan förmodligen hänga på då. (Om jag inte är helt slut.) Ringer Christopher om jag kommer. Cirka 60% chans att jag kommer beroende på hur länge ni fortsätter och var ni är. Snälla plåta länge! :D
 
1. Kalle Bexelius
2. Janne.B
3. Fredrik B.T (75%)
4. Mattias T
5. Martin A (75%)
6.
7.
8.
9.


Jobbar fram till 13.00 i Gårda, så eventuellt sluter jag upp efter det.
 
Hamnen är alltid kul att fota. Jag är på!

1. Kalle Bexelius
2. Janne.B
3. Fredrik B.T (75%)
4. Mattias T
5. Martin A (75%)
6. Melina
7.
8.
9.
 
Hade varit skettrevligt, men jag är på rävjakt hela söndagen...kan bli trevliga foton där också ;)

Vattenfallet lät ockås ballt, blev det inget av med det?
 
Gill:

Du o jag ska ju åka till vattenfallet ensamma i sommar... vi ska ju stå i fallet och kramas som dom gör i filmen Cocktail... jag kan spela Tom Cruise...

till sommaren vore väl det trevligt att åka till vattenfallet?
 
Kalle_B skrev:
Gill:

Du o jag ska ju åka till vattenfallet ensamma i sommar... vi ska ju stå i fallet och kramas som dom gör i filmen Cocktail... jag kan spela Tom Cruise...

till sommaren vore väl det trevligt att åka till vattenfallet?



Hallloooo ni andra ni måste följa med, ni låter väl inte en tjej åka alldeles själv med Kalle...



Jag tar med mig Martin, Håkan och Camilla då är jag trygg ;)
 
ska bli trevligt detta.. 6 personer som skall med.. det är inte fy skam.. äntligen visar vi på framsidan att även vi har aktiva fotografer! :) Får ha sockor i kängorna.. annars lär det bli en kort tur... ska ju bli -6 grader ute..o vid älven lär det inte vara varmare... det ska kosta på o vara fotograf ;)
 
Klart vi tar vattenfallet fram till våren när det är lite varmare. Men det är ju alltid lättare att ordna något som folk inte behöver bil till.
 
.................. Kanske haga området...? Vi kan ta en kaffepause o cärma oss mellan vaven. Enligt TV4 ska det vara uppehåll och soligt efterhand. http://tv4.se/tv4/sites/vader/prognos.aspx?type=city&ctyid=114080&cid=126..........................


/Kalle med fotokliande fingrar [/B]

Been there, done that.....:)). Bevis: http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=6354 Kan tyvärr inte vara med men Vill ge ett förslag på Olivedal (Kråkesta'n) och Linnéstaden. Kolla in gårdarna, där finns en del ganska ursprungligt kvar. Ta gärna och töm en kopp kaffe (vanligt svenskt tack) - för mig också.
Us
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.