Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Blev inget dykläger för mig inte, fick feber. Men nu mår jag bättre så jag kommer kanske. (50% chans) Vart ska det käkas korv?
Kalle_B
Aktiv medlem
vi får se om det blir körv.. någon skulle ta med ialla fall... tiden får utvisa om det blir körv
Hoppas vi hittar något fik vi kan ladda batterierna på.. i denna kyla lär ju batterierna ta slut efter någon timme... men det löser sig nog tar nog blixt med mig..kan nog behövas i detta skarpa ljus
Hoppas vi hittar något fik vi kan ladda batterierna på.. i denna kyla lär ju batterierna ta slut efter någon timme... men det löser sig nog tar nog blixt med mig..kan nog behövas i detta skarpa ljus
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Jaha, det där sög ju. Läste inte den här tråden efter i fredags, så jag trillade av spårvagnen, svårt bakfull, tio över tolv och letade efter folk på Drottningtorget... Det blev en tur ner förbi Drömmarnas kaj i all ensamhet ändå (trodde att ni kanske var före mig). Bilder kommer senare.
Hur gick det för er som faktiskt var synkade?
Hur gick det för er som faktiskt var synkade?
norfolk
Aktiv medlem
Får man höra en lite utförligare rapport om hur dagen såg ut?
Ni fick ju i varje fall kanon väder, själv så satt jag fast inne i ett klättergym och hade kurs hela dagen. Kan säga att jag slängde en och annan tanke på er, och var ganska avis
Någon som har några bilder att visa från dagen?
Kalle:
Vattenfallet ska jag verkligen se till att komma med till. Frånsäger mig allt ansvar ifrån vad jobb är när det blir dags för den turen
Ni fick ju i varje fall kanon väder, själv så satt jag fast inne i ett klättergym och hade kurs hela dagen. Kan säga att jag slängde en och annan tanke på er, och var ganska avis
Någon som har några bilder att visa från dagen?
Kalle:
Vattenfallet ska jag verkligen se till att komma med till. Frånsäger mig allt ansvar ifrån vad jobb är när det blir dags för den turen