ANNONS
Annons

Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ni som kommer lite sen eller om det skulle vara något annat så kan ni ringa mig på 0707222181...
 
Efter lite avhopp och tillkommna så är detta den listan som verkar aktuell... kanske missat något?

1. Kalle B
2. Janne B
3. Fredrik B.T
4. Mattias T
5. Melina
6. Peter Olesen
7. Emil S
8. Stefan Hultgren

Blir nog bra detta!
 
Det ser ju ut som att ni får bra väder. Själv måste jag pyssla med annat, så det får bli en annan gång. Glöm nu inte att lägga upp lite sjyssta bilder här ikväll!

/Andreas
 
Blev inget dykläger för mig inte, fick feber. :( Men nu mår jag bättre så jag kommer kanske. (50% chans) Vart ska det käkas korv?
 
vi får se om det blir körv.. någon skulle ta med ialla fall... tiden får utvisa om det blir körv :)

Hoppas vi hittar något fik vi kan ladda batterierna på.. i denna kyla lär ju batterierna ta slut efter någon timme... men det löser sig nog :) tar nog blixt med mig..kan nog behövas i detta skarpa ljus
 
Jaha, det där sög ju. Läste inte den här tråden efter i fredags, så jag trillade av spårvagnen, svårt bakfull, tio över tolv och letade efter folk på Drottningtorget... Det blev en tur ner förbi Drömmarnas kaj i all ensamhet ändå (trodde att ni kanske var före mig). Bilder kommer senare.

Hur gick det för er som faktiskt var synkade?
 
Tack alla för idag! ialla fall jag uppskattade detta väldigt mkt. Bilder kommer inom kort. fortfarande gungar det under mina fötter efter båtturen... får se om jag kan somna ikväll. Jahupp..bara o ladda in bilderna nu då.. o börja redigera.

Vattenfallet nästa då... ;)
 
Får man höra en lite utförligare rapport om hur dagen såg ut?
Ni fick ju i varje fall kanon väder, själv så satt jag fast inne i ett klättergym och hade kurs hela dagen. Kan säga att jag slängde en och annan tanke på er, och var ganska avis :)

Någon som har några bilder att visa från dagen?

Kalle:
Vattenfallet ska jag verkligen se till att komma med till. Frånsäger mig allt ansvar ifrån vad jobb är när det blir dags för den turen :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.