Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger ni om fototur i Göteborg,gubbar o tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag hänger gärna på till vattenfallet någon gång till våren, det är ju då man ska uppleva sådant. Tala bara om för mig när vi ska åka så hänger jag på. Jag har redan letat upp på kartan var det ligger men har ingen bil just nu utan åker moped så jag åker gärna med någon om det är Ok.

Dags att vakna nu! :)

Nu är jag hemkommen från Åre och är sugen att plåta annat än skidåkare och fjäll!

Dags att damma av Ramhultafalls projektet? Vattenmängden bör vara ganska bra nu och snart kommer väl grönskan o blommorna... vad sägs?

För att trigga era fotosinnen så postar jag en länk på bilder därifrån.. självklart tar vi ju bättre bilder och får mkt trevligare.. :)

http://images.google.se/imgres?imgu...ages?q=ramhultafallet&svnum=10&hl=sv&lr=&sa=G

Helt rätt, dags att börja planera. Jag skulle helst se att det blir av på en söndag, eftersom det är då jag har minst planerat.

Ett tips är att åka så att man är där ganska tidigt för att fånga det svagare ljuset eller åka dit på mitten av dagen och stanna lite längre mot kvällen för att fånga samma ljus, beroendes från var solen kommer upp/ner i förhållande till fallet... På så sätt täcker man in fullt dagsljus och ett svagt ljus för längre slutartider... söndagar rent generellt är inga problem för mig sålänge det inte är en Formel 1 söndag...

Någon gång i början av juni? (Helst lite tidigare, mitten av maj?) En lördag skulle eetligen passa bättre för mig, men söndag kan nog gå. Kalle: De bilderna var ju riktigt snygga! (Fast vi ska ju som sagt ta bättre.;) Det kommer vara svårt att få nya till den här tråden då de antagligen tröttnar och inte orkar läsa igenom hela tråden. :D

jao.. jag kan starta en ny tråd... denna börjar som sagt bli lite lång och ursprungs ämnet är ju redan avklarat... ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar