Annons

Vad säger ni om att fotta vattenfall gubbar och tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ok.. för er som eventuellt inte läst detta innan:

Imorgon Söndag så sticker vi iväg till Ramhultafallet och fotograferar! Avfärden går kl 07:00 från Parkeringen vid centralstationen/Nils Ericsson terminalen. Egen matsäckbifogas och grillning kommer ske på platsen.
Kalasväder utlovsas och vi är massor av fotoglada personer som skall med + Mölndals fotoklubb tydligen...
Alla förutsättningar för en riktigt trevlig dag finns! Dessa är klara från Fotosidan:

1. Kalle B
2. Jan Bernhardsson
3. Emil Sahlberg
4. Andreas Långström
5. Fabian Fogelberg
6. Niklas Eriksson
7. David Brohall
8. Peter Olesen
9. Hampus Lundgren
10. Christopher Genberg
11.Jon Erik Nordstrand + Fru
12.
13.
14.

Plats i bilar finns. Ta med en kamera, lite fika, så löser sig resten på platsa!! :)

Ps: önskar oss alla en trevlig dag och roligt att Göteborgsregionen sluter upp med så många fotoglada personer!

Jag lägger till mig på listan. Kommer inte att vara där mer än ett par timmar dock, båten måste i sjön också... Vi syns i morgon!

1. Kalle B
2. Jan Bernhardsson
3. Emil Sahlberg
4. Andreas Långström
5. Fabian Fogelberg
6. Niklas Eriksson
7. David Brohall
8. Peter Olesen
9. Hampus Lundgren
10. Christopher Genberg
11. Jon Erik Nordstrand + Fru
12. Jörgen Stjernström
13.
14.

Kollade nyss på Mölndals fotoklubbs hemsida, där står det att de ska mötas klockan 09:00 vid deras klubblokal. Så vi hinner paxa de bästa platserna!

Det lär väl finnas vatten där men glöm inte att ta med vatten att dricka också. Det skulle jag behövt mer av idag känner jag.

Har nån ett nummer jag kan ringa om bussen skulle börja brinna eller nått? Annars är jag nog där en kvart/tjugo i.

Fabian Fogelberg skrev:
Kollade nyss på Mölndals fotoklubbs hemsida, där står det att de ska mötas klockan 09:00 vid deras klubblokal. Så vi hinner paxa de bästa platserna!
Inga problem, vi har några brea pöjker som är bra på att röja.

sunderlux skrev:
Det lär väl finnas vatten där men glöm inte att ta med vatten att dricka också. Det skulle jag behövt mer av idag känner jag.

Bra ide. Dryck skall inhandlas nu när jag skall gå och handla en bit dött djur att grilla.

Har nån ett nummer jag kan ringa om bussen skulle börja brinna eller nått? Annars är jag nog där en kvart/tjugo i.

Mig kan du nå på 031-7729030 (går till mobilen)

/Andreas

Hej alla,
jag kommer inte med i morgon :( Sorry

Trots dubbel dos alergi-tabletter har jag haft svårt att vistas ute idag, och jag tror inte det blir bättre i morgon.

Jag antar att det rund detta vattenfall finns en del björ mm och jag skulle nog inte överleva...

Jag önskar er dock en revlig tur så ses vi kanske en annan gång med mindre pollen i luften...

Jag får tacka för en mycket trevlig och lyckad dag!

Här komemr ett litet smakprov på mina bilder jag knäppte :) Hoppas ni andra lägger upp lite bilder också!

Bilagor

• tn__mg_6071.jpg
    tn__mg_6071.jpg
    19 KB · Visningar: 223
Fina bilder! Nr. 3 är min favorit...
Här kommer mina bidrag. Först korvgrillningen.

Bilagor

• img_2877-01.jpg
    img_2877-01.jpg
    57.9 KB · Visningar: 212
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar