Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger ni om att fotta vattenfall gubbar och tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag vet faktiskt inte... men jag kan köpa några engångsrackare.. dom räcker ganska långt faktiskt.. så 2-3 sådana bör ju räcka...

Man kan ju vara avancerad o grilla lite burgers om man vill.. ;) "grillat är ju godast" som bekant

Jag har varit där idag.
Grillen finns kvar. Men glöm inte gråfilter....hade behövt det idag.

jag är iof lite orolig över grönskan... verkar väldigt sterilt... tråkigt o bara ha tomma genar o brun mark när man fotograferar.. vore ju trevligt med ett hav av vitsippor o lite grönska på träden...

Jag kan pinnbrödsdeg så kan vi till korvana/hamburgarna grilla pinnbröd. :p
Vitsippor borde väl finnas några iaf? I Slottskogen finns det en del om nu det säger någonting.

Vilken dag blir det nu? Alla verkar ju kunna både 6:e och 7:e förtutom David som bara kan den 7:e så då blir 7:e bra eller? (Fast egentligen passar 6:e bättre för mig...:p)

Vatten lär ju finnas ett tag så det är väl inget som hindrar att vi flyttar lite framåt i tiden??
Om det passar alla andra vill säga :/

Njaa...Jag har fullpackat schema efter den här helgen så helst denna. Men gärna ännu en tur till fallet efter den som kommer nu.

Christopher Genberg som finns här på fs kommer förmodligen om det blir den sjunde. Men eftersom att det är två pers som bara kan den sjunde så tycker jag att vi säger den sjunde(?).

1. Kalle B
2. Jan Bernhardsson
3. Emil Sahlberg
4. Andreas Långström
5. Fabian Fogelberg
6. Niklas Eriksson
7. David Brohall
8.
9.

Ja, det får vi hoppas... :)
Har som sagt bil ifrån gbg ifall någon känner för att åka med..

alltid bra med folk som har bil :) Vi har en bil kirrad redan som rymemr 8 personer..! blir vi fler så räcker det långt med den och din skulle jag tro..

Jag vågar inte lova nåt, men om det blir rätt dag och tid kanske jag tittar förbi. Tar egen bil i så fall. Är det spikat vilken dag och tid ännu?

Med lite tur så dyker även jag upp en liten stund om jag hinner. I så fall tar jag egen bil (från Boråshållet eller mer exakt Nitta).

Eftersom jag inte vet säkert om jag kan och hur länge jag i så fall kan stanna så vill jag inte lova att jag kan vara chaufför, men om någon Boråsare är intresserad av att åka med så PM:a mig så svarar jag så snart jag vet.

7:e låter kalas.
Jag känner i stortån att det kommer att vara strålande solsken och uppmot 20 grader.
Det kanske blir ett svalkande dopp?:)

jag som älskar SMHI:s enormt träffsäkra prognoser säger att från onsdag så kommer det bli varmare och varmare, fredag bjuder på solsken och upp mot 17 grader... :) håller säkert isig till på söndag...

Hur var intresset för grillning?

En bra samlingsplats kan vara vid nedre delen av Nils Ericsson terminalen (bussterminalen/centralstationen) dom med bil kan lätt parkera dom sekunder det tar för oss att slänga oss in i bilarna och sedan är det bara ut på the highway

Hej,
såg inte den här tråden förrän idag...
Vilken tur att det blev Söndag, då kan jag ;)

1. Kalle B
2. Jan Bernhardsson
3. Emil Sahlberg
4. Andreas Långström
5. Fabian Fogelberg
6. Niklas Eriksson
7. David Brohall
8. Peter Olesen
9.

Har dock en rätt späckad vecka så jag hoppas att familjen inte protesterar för mycket om jag försvinner på Söndagen...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar