Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger ni om att fotta vattenfall gubbar och tanter?
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Nädå, fast nu kommer alla komma med både ketchupflaskor och senap.Nemesis skrev:
Egen mat är helt OK för mig med, glöm nu inte ketchup och senap
Jag tycker också det skulle vara bra om vi kom iväg ganska tidigt, trots att jag är morgontrött, så hinner man fixa lite annat på em - kvällen...
Jo, jag tycker kl.07:00 vid änden av centralen, vid busscentralen. (Skriver jag rätt nu?)
Och som sagt jag har plats i min bil om nån vill åka med...
Om alla som har bil tar med sig den så löser det sig nog(?).
David->Fixar du ved då?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Har nu fått klartecken från Christopher Genberg, han kommer. Hur många blir vi nu då?
Aristofanes
Aktiv medlem
Jag skulle gärna vilja vara med, lovar inte alldeles supersäkert.
I så fall kommer jag med egen bil och har egen korv. Bor i Kullavik, alldeles söder om Göteborg, och kör direkt. Den som ev vill samåka kan gärna höra av sig, 033-932207 el 0705-731760
I så fall kommer jag med egen bil och har egen korv. Bor i Kullavik, alldeles söder om Göteborg, och kör direkt. Den som ev vill samåka kan gärna höra av sig, 033-932207 el 0705-731760
hazard
Aktiv medlem
Okej, som jag ser detså har vi platser utan att jag skruvar i extrasätet i bussen. Då får vi plats 6st i den plus massor av packning om det behövs.
Peter har plats i sin bil, borde gå att klämma in 4 personer, förmodar jag (inkl förare).
Om Jon Erik kommer så finns det ännu mer plats.
Så David, du behöver inte köra om du inte absolut vill.
Klockan 0700 på parkeringen bakom NE-terminalen.
Jag menar den till vänster om markören på denna bilden. Eller avsågs någon annan?
/Andreas
Peter har plats i sin bil, borde gå att klämma in 4 personer, förmodar jag (inkl förare).
Om Jon Erik kommer så finns det ännu mer plats.
Så David, du behöver inte köra om du inte absolut vill.
Klockan 0700 på parkeringen bakom NE-terminalen.
Jag menar den till vänster om markören på denna bilden. Eller avsågs någon annan?
/Andreas
Aristofanes
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
1. Kalle B
2. Jan Bernhardsson
3. Emil Sahlberg
4. Andreas Långström
5. Fabian Fogelberg
6. Niklas Eriksson
7. David Brohall
8. Peter Olesen
9. Hampus Lundgren
10. Christopher Genberg
11.Jon Erik Nordstrand
12.
13.
14.
15.
Ja, jag kommer. Och förmodligen också min fru, Lotta
Eftersom jag bor söder om Göteborg, på väg mot vattenfallet hade jag tänkt åka dit direkt. Är det kris med bilplatser kan jag svänga in till nisseplatsen, men jag gör det bara om jag meddelas att man behöver mina tjänster.
Jag har varit vid vattenfallet en gång tidigare. Är det meningen att vi skall parkera på P-platsen litet väster om fallet, nere vid sjön, och sedan promenera på stigen längs sjön och komma fram till vattenfallet vid dess fot???
Davey
Medlem
David->Fixar du ved då?
Japp. Hur mycket ska jag ta med?
Jag gillar att köra bil, så jag kör iaf...
Vi alla kanske ändå vill åka hem vid lite olika tider så då är det ju ändå bra med ett par bilar...
Låter bra att ses vid 0700 någon gång. Gärna på parkeringen/utanför terminalhuset, så nära älven som möjligt...
Jon Erik, får man passa på att kika lite på ditt stativ? Tänkte skaffa mig ett släpbart (kolfiber)...
Kalle_B
Aktiv medlem
Aristofanes skrev:
Ja, jag kommer. Och förmodligen också min fru, Lotta
Eftersom jag bor söder om Göteborg, på väg mot vattenfallet hade jag tänkt åka dit direkt. Är det kris med bilplatser kan jag svänga in till nisseplatsen, men jag gör det bara om jag meddelas att man behöver mina tjänster.
Jag har varit vid vattenfallet en gång tidigare. Är det meningen att vi skall parkera på P-platsen litet väster om fallet, nere vid sjön, och sedan promenera på stigen längs sjön och komma fram till vattenfallet vid dess fot???
Vad jag vet finns bara en liten parkering till fallet... ligger kanske 200 meter från fallet, man går genom en liten stugtomt...
Aristofanes
Aktiv medlem
Ved
===
Jag tar med litet ved. Har massvis sedan Gudrun var på besök.
Stativ (David)
=============
Stativet (Feisol, nu lätt omodernt) tas med
===
Jag tar med litet ved. Har massvis sedan Gudrun var på besök.
Stativ (David)
=============
Stativet (Feisol, nu lätt omodernt) tas med
matnyttige
Aktiv medlem
Oj då, verkar bli rejält med folk i backarna då. Mölndals fotoklubb som jag är med i ska ha sin lilla vårresa dit också!
Jag ska med dem dit tänkte jag men måsta vara hemma i Mölndal vid 14-tiden (troligtvis tidigare än de andra). Om någon vill haka på hemmåt (eller även dit så åker vi 9:00) så hör av er. (Jag kan köra in till Gbg centralen om det skulle vara bättre än Ronny Jönssons Mölndalsbro).
Tyvärr kommer inte Playboytjejen stå i vattenfallet denna gång. ;-)
Jag ska med dem dit tänkte jag men måsta vara hemma i Mölndal vid 14-tiden (troligtvis tidigare än de andra). Om någon vill haka på hemmåt (eller även dit så åker vi 9:00) så hör av er. (Jag kan köra in till Gbg centralen om det skulle vara bättre än Ronny Jönssons Mölndalsbro).
Tyvärr kommer inte Playboytjejen stå i vattenfallet denna gång. ;-)