Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
d-play
Aktiv medlem
Tack allihopa för en skön helg, även fast man kanske var lite trött mot slutet. Vaknade inte förrän halv fyra idag, så det blir intressant om jag kommer upp imorgon bitti.
Nu har jag suttit och fixat bilderna så jag skickar dem till Kalle ikväll eller imorgon.
Här kommer lite fler vinnarbilder som inte fick komma med...
Nu har jag suttit och fixat bilderna så jag skickar dem till Kalle ikväll eller imorgon.
Här kommer lite fler vinnarbilder som inte fick komma med...
Bilagor
Ellix
Aktiv medlem
Tack för ett härligt maratondygn! Börjar hämta mig nu...
Här kommer den sanna, återmanipulerade bilden av den verkliga omanipulerade verkligheten utan illvilliga manipulationer av naturen. Klockan är 6.45, vår suveräne tävlingsledare har just vaknat efter några vederkvickande sömntimmar under bar himmel i det gröna, friska gräset som sträcker ut sig på alla håll...
Var är bilden på mig när jag står med utochinvänt paraply i regnet/stormen mitt i natten på bananpiren och försöker fotografera Göteborg by night? Jag vill ha bildbevis för strapatserna, spelar ingen roll om jag ser ut som ett ufo eller nåt annat komprometterande (eller låg jag i tältet och mardrömde i alla roterande ljusblixtar?)!
Här kommer den sanna, återmanipulerade bilden av den verkliga omanipulerade verkligheten utan illvilliga manipulationer av naturen. Klockan är 6.45, vår suveräne tävlingsledare har just vaknat efter några vederkvickande sömntimmar under bar himmel i det gröna, friska gräset som sträcker ut sig på alla håll...
Var är bilden på mig när jag står med utochinvänt paraply i regnet/stormen mitt i natten på bananpiren och försöker fotografera Göteborg by night? Jag vill ha bildbevis för strapatserna, spelar ingen roll om jag ser ut som ett ufo eller nåt annat komprometterande (eller låg jag i tältet och mardrömde i alla roterande ljusblixtar?)!
Bilagor
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Ajdå...jo det blev några blixtar på ditt tält. Men du ska inte få se någon bild än, vänta tills röstningen!Ellix skrev:
(eller låg jag i tältet och mardrömde i alla roterande ljusblixtar?)!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
[raderad bild]
Nikonetha
Aktiv medlem
hmm.. här har man visat lite stil och finess för ovanlighetens skull och hållt inne med visst dundermaterial allt för att ha lite påtryckningsmedel gentemot Kalle. Bara för att kunna använda detta för att få honom att anordna en ny träff.
Vad händer.. jo... där släpper du bomben bara sådär Fabian..
Ja, ja.. dagens ungdom.. annat var det på min tid ;-)
Då visade vi lite hänsyn för dom äldre ;-)
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Men du...såg du den bilden på Kalle när han sover? I jämförelse med den så är ju min väldigt snäll!Gersemi skrev:
Nikonetha
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Men du...såg du den bilden på Kalle när han sover? I jämförelse med den så är ju min väldigt snäll!
Jadå.. jag har en av dom ju
Denvitaharen
Aktiv medlem
Nikk skrev:
Kan upplysa om att bild med detta motiv inte godtas som tävlingsbidrag. Har själv försökt ....
hahahaha!
Nikonetha
Aktiv medlem
Nikk skrev:
Kan upplysa om att bild med detta motiv inte godtas som tävlingsbidrag. Har själv försökt ....
SKulle va intressant att få höra i vilken kategori du tänkte tävla med den.
Profilbild?
eller kanske Illustration av Sverige idag?
För inte kan det väl varit macro/närbild?