Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Tur med vädret hade vi får jag säga, men var det verkligen varmt i vattnet?

Bilagor

• foto24-04.jpg
    foto24-04.jpg
    95.5 KB · Visningar: 249
Janne.B skrev:
Sitter nu och pillar lite i bilderna, men vilken storlek var det som man skulle spara bilderna i???

Glöm inte!

Bilderna skall redigeras. När detta är gjort skall bilderna skickas till min mejl.

[email protected] senast lördag 9 september skall bilderna vara inskickade till min mejl!

Bilderna skall vara i proportionerna 24x36.

Bildstorleken max 640pixlar på längsta sidan. Jpeg och s-RGB och max 600kb i filstorlek.

Filnamnet på bilden skall vara namn och motivkategori, tex "Kalle Bexelius Korsvägen.jpg"

ajg förstår att ni har mycket att gå igenom och mycket redigeringsarbete :) Ni ska ju trots allt tävla med Era bilder nu...

Jag kommer försöka redovisa även top fem eller liknande i varje kategori så även om man inte vann så kanske man vill veta hur ens egen bild stod sig mot dom andras...

Är ni klar med en bild så kan ni skicka iväg den direkt till mig, så slipper jag få en klump med massa MB i mejlen... bätrre att få dom efterhand.

Gersemi skrev:
och några skötte sitt jobb som brandvakter.. HELA natten :)
Jo, fast det var ju inte så konstigt...
Jag vet iaf minst en som dopade sig under natten. I alla fall om man får tro vissa bilder, som jag verkligen hoppas få se snart.

Dessa bilder du refererar till Jörgen är synnerligen förbjudna att visa upp för allmänheten.

Tycker att Lerums grabbarna och Agnetha borde ge mis sina respektive kameror och objektiv i skadestånd!

Kalle_B skrev:
Dessa bilder du refererar till Jörgen är synnerligen förbjudna att visa upp för allmänheten.

Tycker att Lerums grabbarna och Agnetha borde ge mis sina respektive kameror och objektiv i skadestånd!

Kan förstå det.. så du äntligen får lite riktig utrustning ;-)

Kalle_B skrev:

Håller med Kalle, vissa bilder vi har tagit kan vi faktiskt hålla för oss själva!
Det finns ju faktiskt regler som säger att bilder som gör att man kan hamna i dåligt dager eller skada på något sätt är strängligen förbjudet att publicera!

Kalle_B skrev:

Helt oskyldig, jag bor i GRÅBO....
Men jag tolkar ditt inlägg som att du vill ha NIKON ;-)

Håller med om att vissa bilder inte bör publiceras.

gråbo o lerum är samma läsk

ang bilderna så bjuder jag på dom, di får gärna ha dom och skratta till, men inte visa offentligt... :)

Baslägret!

Här kommer en snäll bild till!

Är det ingen som har lite mera "snälla" bilder att lägga upp, det måste ju minst finnas flera tusen bilder att lägga upp!

Bilagor

• fotolägret.jpg
    fotolägret.jpg
    33.6 KB · Visningar: 240
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar