ANNONS
Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Fantastiskt rolig träff, vill passa på och tacka alla för gemenskap och glada tillrop... Tyvärr missade jag då Kalle låg och poserade (var nog på andra sidan sjön då...) så ni får hålla till godo med denna bilden så länge!

Bilagor

• runtelden.jpg
    runtelden.jpg
    60.1 KB · Visningar: 393
Föratt ändra bildstorlek i Photoshop:

Klicka på fliken Bild sedan väljer du Bildstorlek och därskriver du in önskad bildstorlek, Fotosidan har 400pixlar som max i forumet på största längden.

En bild till. Notera att Delsjöodjuret smyger sig in från övre högra hörnet. :p

Bilagor

• foto24-05.jpg
    foto24-05.jpg
    97.7 KB · Visningar: 363
Tack allihopa för en skön helg, även fast man kanske var lite trött mot slutet. Vaknade inte förrän halv fyra idag, så det blir intressant om jag kommer upp imorgon bitti. :)

Nu har jag suttit och fixat bilderna så jag skickar dem till Kalle ikväll eller imorgon.

Här kommer lite fler vinnarbilder som inte fick komma med... ;)

Bilagor

• fotosidan-3.jpg
    fotosidan-3.jpg
    38.1 KB · Visningar: 317
Tack för ett härligt maratondygn! Börjar hämta mig nu...
Här kommer den sanna, återmanipulerade bilden av den verkliga omanipulerade verkligheten utan illvilliga manipulationer av naturen. Klockan är 6.45, vår suveräne tävlingsledare har just vaknat efter några vederkvickande sömntimmar under bar himmel i det gröna, friska gräset som sträcker ut sig på alla håll...

Var är bilden på mig när jag står med utochinvänt paraply i regnet/stormen mitt i natten på bananpiren och försöker fotografera Göteborg by night? Jag vill ha bildbevis för strapatserna, spelar ingen roll om jag ser ut som ett ufo eller nåt annat komprometterande (eller låg jag i tältet och mardrömde i alla roterande ljusblixtar?)!

Bilagor

• kalleigröntgräsutanölburkar.jpg
    kalleigröntgräsutanölburkar.jpg
    98.8 KB · Visningar: 221
hmm.. här har man visat lite stil och finess för ovanlighetens skull och hållt inne med visst dundermaterial allt för att ha lite påtryckningsmedel gentemot Kalle. Bara för att kunna använda detta för att få honom att anordna en ny träff.

Vad händer.. jo... där släpper du bomben bara sådär Fabian..

Ja, ja.. dagens ungdom.. annat var det på min tid ;-)

Då visade vi lite hänsyn för dom äldre ;-)

Gersemi skrev:
Vad händer.. jo... där släpper du bomben bara sådär Fabian..

Ja, ja.. dagens ungdom.. annat var det på min tid ;-)

Då visade vi lite hänsyn för dom äldre ;-)
Men du...såg du den bilden på Kalle när han sover? I jämförelse med den så är ju min väldigt snäll!

Nikk skrev:
Kan upplysa om att bild med detta motiv inte godtas som tävlingsbidrag. Har själv försökt ....

SKulle va intressant att få höra i vilken kategori du tänkte tävla med den.

Profilbild?

eller kanske Illustration av Sverige idag?

För inte kan det väl varit macro/närbild?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar