Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
tävlingskategorn var djurmotiv...

vore tacksamt om inte fler bilder av denna typen lades ut, då den skickar helt fel signaler till folk som inte var med. Det är inte bara vi som tittar på dessa bilder! Framför allt med tanke på att ingen förklarande text skrevs...

Kalle_B skrev:

vore tacksamt om inte fler bilder av denna typen lades ut, då den skickar helt fel signaler till folk som inte var med. Det är inte bara vi som tittar på dessa bilder! Framför allt med tanke på att ingen förklarande text skrevs...

Jag håller med.. för som sagt, alla kanske inte förstår att det var ett skämt från några av oss som var kvar uppe långt efter den befintliga solen gått upp..

Finns tom bildbevis när om skyldiga arrangerade.

m.bucht skrev:
Då kan vi väl göra som så att vi håller på dom bilderna när det hela arangerades eller?

Ingen fara.. dom är i säkert förvar i min dator.. men dubbla lås och lösenord

Skoja kan man göra och lägga ut roliga bilder.. men det skall vara snälla bilder

Kalle_B skrev:
På så sätt...

(Har nu redigerat färdigt mina bilder, kommer snart.)

Kalle_B skrev:
Förlåt om du tog illa upp Kalle. Hoppas och tror inte att någon tror att du har druckit så mycket... Förövrigt visste jag inte att någon hade lagt alla burkar där, trodde att du hade lagt dig lite olämpligt. :)

Tack förresten för en riktigt rolig tävling Kalle! Hoppas det blir en tradition av det här.

Bilden är raderad och jag hoppas inga fler lägger upp den eller skickar den som ett seriöst försök till tävlingsbild, så nu är det utagerat. Ja.. det kanske blir tradition.. vem vet.. har lite ideer i skallen om hur man kan optimera dom hemliga uppdragen så att dom blir ännu roligare och pressande.. :) Detta var ju första försöket så nu får vi utvärdera och förbättra :) Kanske vi blir fler nästa gång (om det blir fler gånger) Kanske fler priser eller andra priser.. har redan lite ideer i huvudet på priser...:)

Framtiden får utvisa...

Kalle_B skrev:
Bilden är raderad och jag hoppas inga fler lägger upp den eller skickar den som ett seriöst försök till tävlingsbild, så nu är det utagerat. Ja.. det kanske blir tradition.. vem vet.. har lite ideer i skallen om hur man kan optimera dom hemliga uppdragen så att dom blir ännu roligare och pressande.. :) Detta var ju första försöket så nu får vi utvärdera och förbättra :) Kanske vi blir fler nästa gång (om det blir fler gånger) Kanske fler priser eller andra priser.. har redan lite ideer i huvudet på priser...:)

Framtiden får utvisa...

Jätteroligt om du vill/orkar göra fler arrangemang.. och säg till om du behöver hjälp.. vi är säkert fler än jag som kan ställa upp då.. för förstår att det blir en hel del jobb runt en sådant här arrangemang.

Förresten, jag har glömt tacka Fabian för han var så sjysst och fixade det stora tältet.. så vi andra slapp leta efter tak över huvudet.. dom få timmarna vi nu behövde det.

Jag tycker uppdraget på Liseberg var lite på gränsen med tanke på att det var lite osäkert med gällande lagar och regler, och inte minst folks integritet.

Har man en fototräff ska man inte behöva riskera att göra folk irriterade på oss. Jag tror det är väldigt viktigt att vi håller en god profil utåt.

Annars tycker jag det var toppen alltihopa. Gärna fler och mer krävande uppdrag, det lär man sig mycket på!

Nä Lisebergsuppdraget var lite svårt. Vakterna blev ju inte glada. :( Gillade nog Korsvägenuppdraget mest.

En liten bild från lite tid mellan uppdragen, fotografer överallt.

Bilagor

• fotografer-5.jpg
    fotografer-5.jpg
    39.7 KB · Visningar: 227
Ok här kommer en bild där Jörgen har full koll ner mot vattnet och tack alla för en undebar foto tävling :)

Bilagor

• jorgenhoppar.jpg
    jorgenhoppar.jpg
    76.6 KB · Visningar: 220
Fabian Fogelberg skrev:
Bra!

Vore inte en 36 timmars tävling med 10 hemliga uppdrag möjligt? :)

haha jag tror ingen vill vara i naturen i 36 timmar! många hr ju förövrigt familj och sambo eller barn att tänka på. Sedan vill nog många ha minst 1 fullt dygn att återhämta sig på innan rabete/skola... tror nog 24h är i längsta laget...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar