Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Ajaj, telefonnumret på muggen kom ju inte med! ;)

Och du Agnetha, du pratar inte i sömnen, du pratar istället för att sova har jag märkt.

ja.. dom där herrarna måste ha världsrekord i långsamhet vid tältresning... :)

Nu kan ajg nämna att Alla bilder är inlämnade!

Nu ska ajg dra mig tillbaka och fixa till allt! vi ses fredagen 2007!

Poteta skrev:
Ajaj, telefonnumret på muggen kom ju inte med! ;)

Och du Agnetha, du pratar inte i sömnen, du pratar istället för att sova har jag märkt.

hmm... märkt.. vem var det som sov halva natten och höll oss andra stackare vakna.. *fundilerar*

Lät så konstigt från ett av tälten ju.. ;-)

Minst 2 deltagare hade sådana här strumpor på sig. Finns det en hemlig pakt? Vad är den röda tråden med den gröna randen?

Bilagor

• foto24-12.jpg
    foto24-12.jpg
    98.5 KB · Visningar: 273
Nåt som slår mig när jag ser alla matbilderna.. var inte tanken att vi skulle äta svampar och rötter.. och leva det hårda vildmarkslivet?

Konstigt sett rötterna och svamparna är förpackade på nuförtiden.

Hehe, jag hade ätit rötter i en hel vecka innan helgen, var ju bara tvungen att käka något riktigt... Men kom igen nu Kalle, var är bilderna? Det har säkert gått hela fem minuter redan ju.

Detta dröjer så vi får bada först.

Uppställning på bryggan. Klara .....färdiga ..... gggg... men .. eh ska du verkligen springa i med kläder på och kameran i hand???

Bilagor

• _dsc3523.jpg
    _dsc3523.jpg
    56.9 KB · Visningar: 187
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar