Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
m.bucht
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Usch, vilket skräp!
Vänta, nu hänger jag inte med riktigt i tråden kamera skräp?!?
Bilagor
Kalle_B
Aktiv medlem
tyvärr måste jag meddela folket att detta kommer ta betydligt längre tid än planerat... Även om ajg så skulle vilja ha klart detta innan 23:59 så komemr detta nog inte bli klart förrens imorgon...
Jag komemr pilla med detta under natten och sedan kontakta Jasper eller någon annan ang utrymme så får ni titta påd etta imorgon. Tyvärr alla...
Men det är fan långt över 200 bilder som skall läggas in med numrering!!!
Jag komemr pilla med detta under natten och sedan kontakta Jasper eller någon annan ang utrymme så får ni titta påd etta imorgon. Tyvärr alla...
m.bucht
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
tyvärr måste jag meddela folket att detta kommer ta betydligt längre tid än planerat... Även om ajg så skulle vilja ha klart detta innan 23:59 så komemr detta nog inte bli klart förrens imorgon...
Jaha inte så roligt, men vi kan väl köra en liten ny lek medans vi väntar!
Vem håller i kameran?
Bilagor
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Får du problem med utrymme.. så säg till.. så kanske jag kan fixa något via min datakontakt.. för mig veterligen har jag obegränsat utrymme på min hemsida
sunderlux
Aktiv medlem
m.bucht skrev:
Jaha inte så roligt, men vi kan väl köra en liten ny lek medans vi väntar!
Vem håller i kameran?
Det ser ut som Hampus friss
m.bucht
Aktiv medlem
sunderlux skrev:
Det ser ut som Hampus friss
Vi kör en till medans vi väntar!
Vem håller i kameran?
Bilagor
Nikonetha
Aktiv medlem
m.bucht skrev:
Vi kör en till medans vi väntar!
Vem håller i kameran?
Det måste va Johan
m.bucht
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Det måste va Johan
Den var nog för lätt tror jag, nu är det upp till någon annan att lägga upp en bild!