Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
faan vilka bra biddrag ni ahr skickat in till tävlingen! underveckan ka jag till scandinavian photo och köpa presentkortet.. vi får väl se vem som får det...
säg han som sett alla bidragen.. nu börjar vi andra bli rejält nyfikna.. biter på naglarna.. tuggar fradga och *hoppar upp o ner*
m.bucht
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
säg han som sett alla bidragen.. nu börjar vi andra bli rejält nyfikna.. biter på naglarna.. tuggar fradga och *hoppar upp o ner*
Ja Kalle när kan vi få se bilderna, är också vansinnigt nyfiken, sitter och väntar med stor spänning!
m.bucht
Aktiv medlem
Vad F*n skojjar du eller!Kalle_B skrev:
måste tyvärr meddela att inga bilder kommer visas innan onsdag kväll...
m.bucht
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
ni kan medans ni väntar få gissa vilken deltagare som blev mest avporträtterad och inskickad till biddraget "porträttbild på deltagare" en deltagare står helt ut i antalet...
Det MÅSTE ha varit du Kalle
Kalle_B
Aktiv medlem
m.bucht skrev:
Vad F*n skojjar du eller!
jaha svordom, nu blir det på fredag år 2007 istälelt.. Tacka Mattias för det
m.bucht
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
FÖRLÅT Kalle men jag har fått sådan alvarlig nageltrång efter allt väntande på att få se bilder så jag "slant" på tangentbordet så det visslade om det!
Denvitaharen
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Tack Mattias! Tack så mycke!
*muttrar*
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle och ni två slökorvar.. är ni medvetna om att jag suttit här klistrad vid datorn.. så jag glömt mata den stackars katten jag vaktar.. den har gått runt mig här och skrikit bra länge nu.. med lätt sulten blick...
Den katten kanske vi iof skulle haft med oss vid Korsvägen
Då hade den ju fått sig ett och annat skrovmål
Den katten kanske vi iof skulle haft med oss vid Korsvägen
Då hade den ju fått sig ett och annat skrovmål
Kalle_B
Aktiv medlem
alla har skicakt in sina bilder om några sekunder... det är 2 bilder kvar som trilskas lite...
när dom är inne så ska jag infoga alla i hemsidan, kanske 30 minuters jobb, sedan ska ajg packa allt och skicka till någon som har webplats. sedan ska det vara ganska klart.. sedan ska den ju ligga i karantän tills fredag 2007 eftersom mattias svor
när dom är inne så ska jag infoga alla i hemsidan, kanske 30 minuters jobb, sedan ska ajg packa allt och skicka till någon som har webplats. sedan ska det vara ganska klart.. sedan ska den ju ligga i karantän tills fredag 2007 eftersom mattias svor
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
alla har skicakt in sina bilder om några sekunder... det är 2 bilder kvar som trilskas lite...
men Kalle.. kan du inte ha lite förståelse för Mattias.. tänk på att han är ju bara en Lerumsbonde.. dom är såna förstår du...