Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
faan vilka bra biddrag ni ahr skickat in till tävlingen! underveckan ka jag till scandinavian photo och köpa presentkortet.. vi får väl se vem som får det...

Kalle_B skrev:
faan vilka bra biddrag ni ahr skickat in till tävlingen! underveckan ka jag till scandinavian photo och köpa presentkortet.. vi får väl se vem som får det...

säg han som sett alla bidragen.. nu börjar vi andra bli rejält nyfikna.. biter på naglarna.. tuggar fradga och *hoppar upp o ner*

ni kan medans ni väntar få gissa vilken deltagare som blev mest avporträtterad och inskickad till biddraget "porträttbild på deltagare" en deltagare står helt ut i antalet...

Kalle_B skrev:
jaha svordom, nu blir det på fredag år 2007 istälelt.. Tacka Mattias för det

FÖRLÅT Kalle men jag har fått sådan alvarlig nageltrång efter allt väntande på att få se bilder så jag "slant" på tangentbordet så det visslade om det!

Meeen, jag rör mig inte ur fläcken härifrån innan bilderna kommer upp...
Här är förresten Håkan Schött och åker också.

Bilagor

• hakan.jpg
    hakan.jpg
    97.7 KB · Visningar: 201
Kalle och ni två slökorvar.. är ni medvetna om att jag suttit här klistrad vid datorn.. så jag glömt mata den stackars katten jag vaktar.. den har gått runt mig här och skrikit bra länge nu.. med lätt sulten blick...

Den katten kanske vi iof skulle haft med oss vid Korsvägen :)

Då hade den ju fått sig ett och annat skrovmål

Om vi ligger i lite GUBBAR och TANTER så är vi nog uppe i 100 sidor "ord bajs" innan kvällen är slut ;-)

Något får vi ju göra medans vi väntar på BILDERNA!

alla har skicakt in sina bilder om några sekunder... det är 2 bilder kvar som trilskas lite...

när dom är inne så ska jag infoga alla i hemsidan, kanske 30 minuters jobb, sedan ska ajg packa allt och skicka till någon som har webplats. sedan ska det vara ganska klart.. sedan ska den ju ligga i karantän tills fredag 2007 eftersom mattias svor

Kalle_B skrev:
alla har skicakt in sina bilder om några sekunder... det är 2 bilder kvar som trilskas lite...

när dom är inne så ska jag infoga alla i hemsidan, kanske 30 minuters jobb, sedan ska ajg packa allt och skicka till någon som har webplats. sedan ska det vara ganska klart.. sedan ska den ju ligga i karantän tills fredag 2007 eftersom mattias svor

men Kalle.. kan du inte ha lite förståelse för Mattias.. tänk på att han är ju bara en Lerumsbonde.. dom är såna förstår du...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar