ANNONS
Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
En riktig skräpbild.
Typiskt beteende, är soptunnan full så ställs skräpet på och bredvid.

Bilagor

• _dsc3535.jpg
    _dsc3535.jpg
    69.8 KB · Visningar: 284
Kalle_B skrev:
tyvärr måste jag meddela folket att detta kommer ta betydligt längre tid än planerat... :( Även om ajg så skulle vilja ha klart detta innan 23:59 så komemr detta nog inte bli klart förrens imorgon...

Jag komemr pilla med detta under natten och sedan kontakta Jasper eller någon annan ang utrymme så får ni titta påd etta imorgon. Tyvärr alla...

Men det är fan långt över 200 bilder som skall läggas in med numrering!!!

Hör av dig så får du inlogg, dock försvinner jag nu pga ominstallation av datorn.

Kalle_B skrev:
tyvärr måste jag meddela folket att detta kommer ta betydligt längre tid än planerat... :( Även om ajg så skulle vilja ha klart detta innan 23:59 så komemr detta nog inte bli klart förrens imorgon...

Jag komemr pilla med detta under natten och sedan kontakta Jasper eller någon annan ang utrymme så får ni titta påd etta imorgon. Tyvärr alla...

Men det är fan långt över 200 bilder som skall läggas in med numrering!!!

Jag tror visst att detta inlägg innehåller en svordom :-(

Vet ni varför alla fåglarna ställde upp så snällt och lät sig fotas.. jo.. jag hade varit uppe veckan innan och mutat dom...

Bilagor

• muta.jpg
    muta.jpg
    62.9 KB · Visningar: 125
mina damer och herrar, jag är faktiskt klar nu... :)

MEN.. en person har tagit med en bild av det lite mer "känsliga" slaget igen så den bilden väntar jag på skall godkännas av vederbörande, om inte så får den tävlande skicka in en ny bild imorgon. men det går fort... men ni får således ha lite is i magen.

Jasper, hadde du obegränsat med utrymme och trafik på din sida?

Detta verkar vara en pippi av det rätta virket tycker jag ;-)

Bilagor

• _dsc3378.jpg
    _dsc3378.jpg
    58.5 KB · Visningar: 183
Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar