Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Nja det är tveksamt om den bilden duger som nattbild.. det är liite för ljust och solen, nja, den var inte upp inatt.. det minns jag alldeles bestämt

Bilagor

• johanmattias.jpg
    johanmattias.jpg
    34.1 KB · Visningar: 417
och för dom som motförmodan missade att Mattias B har en D200 så ser ni här..

Nöjd med nya objektivet Mattias?? *muttrar lite* ;-)

Bilagor

• mattias.jpg
    mattias.jpg
    33.6 KB · Visningar: 394
Inte så nöjd som han är med sin Coca-Cola... Men det är ju "samma läsk" ;-)

Bilagor

• foto24-02.jpg
    foto24-02.jpg
    88 KB · Visningar: 357
Nämen vad är detta!

Tack för en helt underbar träff i Delsjön, detta måste vi göra om någon mera gång.
Jag blev lite ställd när jag gick igenom mina bilder och hittade denna?!?

Bilagor

• johan-åker-båt.jpg
    johan-åker-båt.jpg
    67 KB · Visningar: 286
Var ni så snabba så ni tom han stå 20min i kö för att åka flumrider en gång? Dessutom äta samtidigt?

:p

/edit
Menar ju så klart att Johan han åka, du stod ju och tog kort.

Ameeen...
Jag har inte kvar lappen med de olika kategorierna och nu ser jag att de inte går att tanka hem mer. Kan någon själ skicka eller skriva vilka det var?

1st Macrobild / Närbild
1st Natur/landskapsbild
1st Djurmotiv, ej macro
1st Porträttbild på en deltagare, typ modell/porträttbild/Profilbild till FS
1st Solnedgång eller soluppgång
1st Nattbild
1st Bild som illustrerar Sverige idag, någonting som du tycker är talande för Sverige.
1st Bild där temat är ”ljuset”. Tex. Motljusbild/skuggor, reflexer
1st Bild med temat ”rörelse” fri tolkning

22:00 Fotografera Korsvägen på ett spännande sätt. Minst 1 spårvagn måste vara med på bilden

01:00 ”Göteborg by Night” En ”vykortsbild” 1½ timme ges för detta uppdrag som skall visa Göteborg från dess bästa sida

10:00 Ett riktigt porträtt av en yrkesutövande person i dess omgivning.

14:00 Känsla på liseberg! Utanför eller innanför liseberg spelar ingen roll.

Tack Kalle, det är nog kul för de som inte var med att kunna se de hemliga uppdragen också. Fy bubblan vad jag längtar efter att se de andra bidragen!

Bilagor

• snack.jpg
    snack.jpg
    98.3 KB · Visningar: 264
haha söt och rolig bild... skitbra Jörgen! Du tom regiserade folk framför kameran! men jag såg att många stannade upp och var nyfikna av alla fotograferna som sprang runt på korsvägen.. typ 19stycken fotografer på en yta mindre än en fotbollsplan... haha

Mn får tack alla för ett MYCKET trevligt dyngn..

PS.
är det någon mer än jag som har fått några extra leverfläckar på sig (fästingar) !!!!!

Om någon har en stor gruppbild så kan ni maila den till mig, så kan jag lägga upp den på min hemsida, fall ni inte kan lägga upp den själva.

rille(at)denvitaharen.net är den. Byt ut (at) mot ett @ så blir det rätt :)

Jan; jag fick iaf ingen fästing, vad jag vet och har hittat. Det var några årsen sist :)

PS. Vill tacka ytterligare en gång för ett otroligt roligt, jobbigt och intressant dygn!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar