Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad kostar rengöring av kamera?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är en liten svart broschyr, ett värdebevis. Står både om check & clean och gratis fotokurs. Dock behöver du inte den lappen när du skickar in kameran, oftast inte. Räcker att lägga med en handskriven lapp om att det gäller check & clean =)
 
Det är en liten svart broschyr, ett värdebevis. Står både om check & clean och gratis fotokurs. Dock behöver du inte den lappen när du skickar in kameran, oftast inte. Räcker att lägga med en handskriven lapp om att det gäller check & clean =)


Tack så jättemycket för hjälpen.

Jag kommer ihåg den nu, för jag var på fotokursen. Hoppas bara jag sparade den och inte lämnade kvar den på kursen. Får väl hoppas att det räcker med en handskrivenlapp som du sa.

Tack igen!
 
Det bär räcka, med tanke på att jag i höstas klarade mig :)
Hoppas nu de inte segar uppe på Nikon, en plåga att vara utan kamerana men skönt att få den rengjord..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.