Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad hade ni gjort med den här bilden i PS ?
- Trådstartare Zailor
- Start datum
Anders_Andersson
Aktiv medlem
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Zailor
Aktiv medlem
tack för alla "bidrag" gillar nog den sista fast vet inte om jag vill ha den i svartvitt.
Satt och försökte i PS igen och fick fram detta resultat.
Försökte posta bilden här men den vill inte komma med i inlägget (har försökt med det mesta mindre än 400p och liten filstorlek)
http://www.deck.se/kc.jpg Kanske lite blåtonad
Satt och försökte i PS igen och fick fram detta resultat.
Försökte posta bilden här men den vill inte komma med i inlägget (har försökt med det mesta mindre än 400p och liten filstorlek)
http://www.deck.se/kc.jpg Kanske lite blåtonad
Andreas Lestander
Aktiv medlem
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
Zailor
Aktiv medlem
FILM) (Daniel Ahlin skrev:
Ytterligare ett exempel
Snyggt ! Hur gjorde du ?
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
Jag använde en plugin som ökar microkontrasten, sen lite kurvor och slutligen ökade jag färgmättnaden.
photomatix heter pluginen.
photomatix heter pluginen.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Är inte riktigt säker på vad jag har gjort men jag tror jag har gjort såhär :
Lite vinjetteringar härochvar, dublicera lager->gaussisk oskärpa->ändra blandlingsläge till skarpt ljus->sepia, en massa s-krurvor på de båda lagrerna och sen ihop med lagrerna. Kan berätta lite mer detaljerat imorrn om du vill, men nu ska jag sova.
Lite vinjetteringar härochvar, dublicera lager->gaussisk oskärpa->ändra blandlingsläge till skarpt ljus->sepia, en massa s-krurvor på de båda lagrerna och sen ihop med lagrerna. Kan berätta lite mer detaljerat imorrn om du vill, men nu ska jag sova.
Bilagor
Zailor
Aktiv medlem
Bilagor