Annons

Vad betyder knapparna vid bilden?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Sorry, men är helt ny här o jag hittar ingenstans egentligne...bara lite..*L*
Men vad betyder den vita, grå o svarta knappen till höger om bilderna?
Jag har letat men tydligen inte tillräckligt o nu har jag inte mer tålamod o leta.
Sen har jag lite svårt att hitta rätt men men jag får leta på.
Mvh Eva

Det finns inga dumma frågor, jag har ställt dom alla jag med. :eek:)

Det dom gör är att du kan byta bakgrundsfärg för att få en annan upplevelse av bilden du tittar på, typ.

Åh, tack för ett så snabbt svar. Jag har fasen inte vågat testa o trycka på dem ens för jag trodde att det kanske var någon slags omröstningsknapp...hehe
Men varför står detta ingenstans eller gör det det?
Jag hittar dåligt på denna sidan eller är jag bara för dålig på detta?
Lite rörig sida för min smak.
Mvh Eva

Det finns så många olika funktioner på fotosidan och innan man kommit till rätta så kan det kanske uppleves som rörigt! Dock kanske vi borde ha någon information kring de "knapparna". Tanken var att de skulle vara självförklarande.

Jo tack, jag ska väl hitta dem så småningom men jag blev lite rädd o vågade inte ens prova dem då det inte fanns någon funktion som sade var de var till för....lite läbbigt alltså...*L*
Men det ska väl gå, annars frågar jag väl igen om jag blir orsäker över något.
Nu har jag dessutom gett mig på o kollat i nybörjar bilderna 113 sidor o gett en hel del kommentarer på de bilder jag tyckte var fina.
Men nu undrar jag en sak igen..var ser jag när någon röstat på en av mina bilder?
Jag kan se vilka som kommenterat o en röst har jag fått men var när hur o av vem?
Mvh Eva

Tack Lasse, jag har nog kommit så långt men ang. rösten....kan det vara därför det är en tvåa i kanten på en av de som kommenterat eller?
Betyder det en röst?
Mvh Eva

Indianturbo skrev:
Tack Lasse, jag har nog kommit så långt men ang. rösten....kan det vara därför det är en tvåa i kanten på en av de som kommenterat eller?
Betyder det en röst?
Mvh Eva

Ja.
Och eftersom det är i nybörjarpoolen så är det en tre-gradig betygskala.
Du har alltså fått en tvåa av tre möjliga.

Indianturbo skrev:
Aha, tack Lasse då ska jag väl vara rätt nöjd med det då...*L*
Tack för hjälpen!
Mvh Eva

Ett råd bara:
Ta inte allt för allvarligt på eventuella negativa kommentarer eller betyg.

En bild är bra om man själv tycker den är bra:)

mvh

Nädå,inte blir jag ledsen om någon inte gillar min bild, själv skulle det aldrig falla mig in o titta på dåliga bilder o kommentera dem, sånt slöseri! Jag har fullt sjå att kolla på bilderna här o gå igenom dem som jag inte sett...har väl en 300 kvar...*L*
Och de bilder jag lagt in tycker jag själv om o det räcker för mig men visst kan det vara kul o visa dem för andra också om man nu vill det o även få lite kommentarer.
Mvh Eva

Indianturbo skrev:
Nädå,inte blir jag ledsen om någon inte gillar min bild, själv skulle det aldrig falla mig in o titta på dåliga bilder o kommentera dem, sånt slöseri! Jag har fullt sjå att kolla på bilderna här o gå igenom dem som jag inte sett...har väl en 300 kvar...*L*
Och de bilder jag lagt in tycker jag själv om o det räcker för mig men visst kan det vara kul o visa dem för andra också om man nu vill det o även få lite kommentarer.
Mvh Eva

Hehe, just nu finns det exakt 158 115 bilder inlagda här på Fotosidan :)

Bara så du vet.

Ojdå, då har jag nog missat nåt mer...då har jag mycket mer än 300 bilder kvar o kolla igenom....*L*
Alltså lägger jag inte ner någon energi på o kolla på bilder jag inte gillar utan de som jag tycker är fina.
Jag har fler bilder men tyvärr inte på dator o måste scanna in dem vilket jag inte heller kan. Min Traktorfärd är inte så oklar som originalet på papper men den är tydligen felscannad så den är oklar här.
Jaja, får fixa någon som kan scanna ordentligen åt mig.
Mvh Eva

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar