k-oskarina
Aktiv medlem
goranlin skrev:
Det fungerar utmärkt Ulla! Men oj vilken skillnad i färgnyanser. Undrar vad det blir för bild nu...
Det undrar jag också ... ;-)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
goranlin skrev:
Det fungerar utmärkt Ulla! Men oj vilken skillnad i färgnyanser. Undrar vad det blir för bild nu...
k-oskarina skrev:
Detaljer kan vara svåra, men... inte alltid.
Vill ni ha ett litet tips?
goranlin skrev:
Mycket litet i så fall....
Kajakob skrev:
Jepp, jag vet var huset är, satt till alldeles nyss och fikade och kunde se de små detaljerna på väggen på andra sidan gatan. Kanske går jag ut och fotograferar med mobilkameran.
k-oskarina skrev:
Göran,fungerar det med solen strax före 1200?
pontus.h skrev:
weeee! ska övertala honom att fixa nån kul bild
Denna tråd är förresten riktigt rolig, nästan så jag vill tillbaka till uppis. Bodde bara 9 månader i stan men känner igen de flesta ställen ändå = den gjorde avtryck.
pontus.h skrev:
okej okej, en enda bild hittade jag på datorn med uppsalahus. Ett neg inscannat på halvtaskig flatbädd. För att göra det lite klurigare gjorde jag ett ganska smalt utsnitt, i original ser man hela fasaden. Försök sätta ljuset, hehe ;-)
Det går ju inte an att det ska ta en hel vecka, så då fick jag ta tag i det själv. Men nästa gång måste jag skicka honom, för fler uppsalabilder har jag inte här...k-oskarina skrev:
Så kul, jag förstod inte att det var du, trodde det var brorsan. ;-)
pontus.h skrev:
Det går ju inte an att det ska ta en hel vecka, så då fick jag ta tag i det själv. Men nästa gång måste jag skicka honom, för fler uppsalabilder har jag inte här...