Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Göteborg
- Trådstartare jakob
- Start datum
WaterMelonMan
Aktiv medlem
jakob skrev:
En rolig detalj med bilderna är att "fågeln" som sitter på räcket är med på båda bilderna. Är det en fågel eller något annat? Kanske en rovfågelsatrapp för att skrämma iväg duvor?
Någon som har ett teleobjektiv som har lust/tid att ta en bild?
Är tämligen säker på att 'fågeln' är fastsvetsad, och har som främsta uppgift att se ut som en rovfågel och därmed skrämma bort riktiga fåglar.
norfolk
Aktiv medlem
WaterMelonMan skrev:
Är tämligen säker på att 'fågeln' är fastsvetsad, och har som främsta uppgift att se ut som en rovfågel och därmed skrämma bort riktiga fåglar.
Japp det stämmer bra, har åkt förbi där med spårvagn i snart två veckors tid och den sitter där varje gång. I annat fall trivs den väldigt bra där
Har tänkt ta med mig kameran och fota den rackaren flera gånger, men det har inte blivit av. Kommer en bild snart.
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Tja, jag hade tänkt att återuppliva den här tråden, så jag var förbi på lunchen i dag och tog ett par kort. Men nu ser jag att det är fel bassäng som jag plåtat (men rätt plats, det finns två).
Vad säger ni, kan det gillas ändå?
Vad säger ni, kan det gillas ändå?
BeachMagnus
Aktiv medlem
Go for it! SÅ får vi igång den igen
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Gott. Fick inte med mig kortläsaren till jobbet, så ni får vänta tills i kväll. Eller så kan ni passa på att hinna före =)
WaterMelonMan
Aktiv medlem
WaterMelonMan
Aktiv medlem
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Kom igen nu, visst finns det någon mer än jag i Götet som vill hålla liv i den här tråden?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
slabbe
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Här kommer mitt bidrag. Svår eller inte vet jag inte men gissa på!
Jag har en ful bild liggandes på hårddisken med samma motiv, men rätt mycke annan vinkel (tycker inte att den räknas). För det är väl "Floating restaurant sea palace"?
/m
Bilagor
BeachMagnus
Aktiv medlem
Mattias, din tur!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jepp du hade rätt! Upp med en bild.slabbe skrev:
Jag har en ful bild liggandes på hårddisken med samma motiv, men rätt mycke annan vinkel (tycker inte att den räknas). För det är väl "Floating restaurant sea palace"?
/m