Annons

Utmaning - Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Metatron skrev:
Bilden är tagen från trädgårdföreningen mot hållplatsen kungsportsplatsen/berså bar

Tänkte att jag skulle lagt upp en bild oxå men vågade inte dra fram kameran då klientelet runt mig inte var pålitligt :(
'

Jag gick också förbi där idag. Det kanske var mig du såg och blev rädd för ;)
 
Kör ni upp en ny bild. Det är ju roligare att tråden är igång än att folk knäpper bilder. Även om jag tycker att det är mer sport med bilder ;)
 
OK, var kan den här bilen ha stått parkerad igår?
 

Bilagor

  • p4301420-1.jpg
    p4301420-1.jpg
    30.5 KB · Visningar: 185
Hehe ;) Jaa du.. Jag ska nog inte svara. Jag har lite för nära kontakter. Stog själv och spikade på en spårvagn hela förra veckan bara ett par meter ifrån den =)
 
Ni har rätt båda två (inte för att ni har namngett platsen =) så lägg upp en ny bild.
 
Här är min bild på samma bil.. Konstruktionsfasen ;)
 

Bilagor

  • img_6575.jpg
    img_6575.jpg
    58.4 KB · Visningar: 161
jag ser att vagnschefen står med lilla finjusteringsverktyget :)

kyrkan har jag ingen som helst aning vilken det kan vara
 
Johan: är bilden tagen i domkyrkan?

(Kan väl var vilken kyrka som helst, men domkyrkan är en av dem jag varit inne i så..)
 
Jag börjar förstå varför tråden dör med jämna mellanrum :)

Johan, var är du? Och i vilken kyrka var du?
 
Nej det är inte domkyrkan. Det är vasakyrkan. Trodde inte att det va svårt så jag trodd ni skulle klara er själva. Sorry. Men släng ni upp en ny bild. Mina är ju tydligen för svåra...
 
för tusan!

Det här är ju en kanonrolig tråd! varför är aktiviteten så dålig i den?

Flyttade till oslo för ett tag sedan o känner att jag saknar min gamla hemstad lite mer när jag ser en sån här kul grej!

kom igen gott folk o kör igång den igen!

(har tyvärr ingen kul bild för stunden att ladda upp, men det blir nästa gång jag är istan!)
 
henrikgbg skrev:
för tusan!

Det här är ju en kanonrolig tråd! varför är aktiviteten så dålig i den?....


"Lycka t... eller bryt ett ben" för att er tråd skall vakna därnere i Gbg.
Vår här i Uppsala har också somnat för tillfället. Måste komma på något som lockar, men...själva tråden är faktiskt fyndig. Man ser sin stad...kollar lite extra efter byggnadsdetaljer i centrum... försöker gissa, få till en likartad bild med likartad vinkel, rusa hem, tömma minneskort (?), lägga in på FS osv...när vi hade som roligast då kunde vi vara 2 personer som fanns på platsen samtidigt...
När båda bilderna är klara så kanske man fyller i några fakta om byggnaden...

Jag skall hålla ögonen på er tråd mellan varven och försöka få igång vår egen.
Vem vet jag kanske har någon egen Gbg-bild att kontra med någon gång.
hälsn
/Ulla
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.